Arvon Mammat! Tässä LATINOversio Robinista
Sebastian Yatra 22v. Mitä mieltä olette?
Kommentit (18)
Hirveetä musiikkia mutta eihön tota nyt kuuntelemaan mennäkään vaan katsomaan.
Mä tykkään kyllä äänestäkin, biiseistä en tiedä. Mut ulkonäkö on todella HOT!
Mä tykkään musiikista, pidän muistakin samankaltaisista, ei tuossa sällissäkään vikaa ole. Ihan hyvä ääni ja komea on.
Niin just! Tuollaisesta tummasta pojasta naiset tykkää, mut suomalainen mies ei vaan kelpaa
Hän oli itseasiassa muutama päivä sitten Medéllinissä soittamassa ja juttelin hänen kanssaan hetken. Kunhan palaan täältä kotiin niin vaimo saa hänen nimmarikortin. Tiedän, että vaimo tykkää hänestä tosi paljon. M29 ja latino
Paljon kuumempi kuin Robin! Vaikka tykkään kyl Robinistakin 😊 N25
Vai versio. Molemmat ovat omanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vai versio. Molemmat ovat omanlaisia.
Totta! Onhan se vähän tyhmää verrata kun Sebastian on kuitenkin vähän vanhempi, kansainvälisesti kuuluisampi ja tosiaan erilainen kuin Robin. Mutta jotain samaa hyvää fiilistä heissä on! -Ap
Kyllä minun mielestä Robin on edelleen paljon komeampi. Tuohan on jo aikamies, kun partakin kasvaa.
t. gay setä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestä Robin on edelleen paljon komeampi. Tuohan on jo aikamies, kun partakin kasvaa.
t. gay setä
Ei ole aikamies. On 22v. Mut on latino, jonka karvat kasvaa vähän eri vauhtia kuin suomalaisilla.
biisejä en jaksanut kuunnella kun ovat luultavasti aika huonoja ja oma musiikki on tässä taustalla mutta kyllähän tuota kattelee... ja joo on kuumempi kuin Robin
Kyllähän hän silmää miellyttää vaikka ei oo Robinin vertainen
Kiitos! Tiedän ketä kuuntelen tänään!
😛 N21