MIKÄ TIETOKONE SIMS 4:LLE???
Hei! Haluaisin kysyä, että mikä tietokone olisi parhain sims 4:lle?? Ostin tietokoneille suunnatun version pari päivää sitten, mutta se ei toimikkaan!!! (Maksoin siitä 55€ joten se turhauttaa). Tietokone ei pystynyt pyörittämään ohjelmaa koska kovalevyllä/kiintolevyllä ei ollut tilaa ollenkaan... (näytti et 0 gt käytössä). Juu iknow ois vähän enemmän pitäny miettiä ennen ku ostin koko pelin, mut oletin ku koneel ei tehdä muuta kuin et vanhemmat maksaa laskui ja käy faces. Logiikalla aattelin et pitäs olla tilaa ku ei sinne olla koskaa mtn ladattu :// mut siis konekki oli 5v vanha et... hommataan varmaan uusi kone jossain vaiheessa. (Ei siis vain tämän kyseisen pelin takia :D) mikä kuitenki pyörittäis sims 4:ää?? Läppäri/pöytäkone ihan sama.. mitä teillä on käytössä??? Lisäosat voin karsia tilasta pois :)) (älkää plz ehdotelko imac-kometta koska siihen saa ladattua pelin itsessään ilman levyä (levyn ostaminen menis hukkaan). Eli mitä luotettavia sims koneita teil on??? :D
Kommentit (2)
mulla on acerin läppäri (malli on Aspire e1-572) ja graffat korkealla tai "erittäin korkealla", ja hyvin pyörii :) on muuten sika koukuttava peli! Läppäri on ihan mahtava, jo useemman vuoden vanha mut toimii kun unelma vaikka on aika koviakin kokenut koska olen sitä paljon roudannut mukana. Eli ei tarvii olla pöytäkone et sims pyörii.
Mut suosittelen ostaa jatkossa pelit originin kauta myös, kaikki lisäosat jne saa sinne näppärästi eikä tarvii pelleillä levykkeiden kanssa. Tässä koneessa ei oo levyasemaa, ja mm siksi luovuin levyjen käytöstä vuosia sitten. Tosin mulla on olemassa yhä ulkoinen levyasema millä kerran vuoteen pelaan vanhoja pelejä, mitkä on levyllä :)
Ensinnäkin kaikkiin koneisiin saa simsin ilman levyä Originin kautta. Pelissä lukee järjestelmävaatimukset, niiden perusteella löydät sopivan koneen. Mulla on itse kasatussa pelikoneessa (pöytä) Sims, missä pyörii hyvin ja samoin Airmacissa jossa pyörii myös ok, mutta kone pyörii aika kierroksilla ja graffat joutuu pitämään huonompina. Pelejä pyörittävät pöytäkoneet on yleensä halvempia kun peliläppärit, muisti ei myöskään kaikkea kerro, myös näytönohjaimella ja koneen suoritusteholla on merkitystä.