Mitä teille tulisi mieleen yksin asuvasta sinkkumiehestä, jolla on leluja kotonaan?
Siis ei mitään aikuisten seksileluja, vaan lasten leluja, kuten nukkeja, pehmoleluja yms. Minä tunnen sellaisen miehen, joka on lisäksi lievästi heikkolahjainen ja hänellä on oppimisvaikeuksia, mutta hän ei kuitenkaan ole kehitysvammainen. Tulee vain väistämättä mieleen, että onko hän kenties pedofiili, joka houkuttelee niillä leluilla lapsia luokseen raiskattavaksi vai käyttääkö hän sellaisia vauvanukkeja apuna itsetyydytyksessä?
Kommentit (11)
Onko miehellä mahdollisesti lapsi, joka niillä leluilla leikkii? Tai sukulaislapsi, joka on usein hoidossa? Vai ovatko kenties miehen rakkaita leluja lapsuudesta? Keksin miljoona muutakin vaihtoehtoa leluille, kuin erilaiset perverssiot...
jaa, varmaan sitä, että on lapsirakas, tuttavapiirissä lapsia, ja lapset vierailevat hänen luonaan.
itselläkin oli lapsettomana omia vanhoja leluja kummilasten ja kaverien lasten iloksi. sujui kaverivierailut paljon helpommin, kun luonani oli niitä leluja viihdyttämässä lapsia.
Miesparat, jos kaikesta väännetään pedofiiliksi :(
Viisikymppisellä ex miesystävällä oli jokunen pehmolelu. Lahjoitin yhden tai kaksi niistä. Minä sain häneltä pehmoankan. En pidä meitä kumpaakaan kovin pervoina, omalaatuisina kyllä.
Vierailija kirjoitti:
On tuonut tavarat lapsuudenkodista.
Ei ole, sillä minä satun tietämään, että hän ostanut ne kaikki sen jälkeen kun muutti pois lapsuuskodistaan ja hankkii koko ajan lisää vaikka hänellä ei olisi niihin varaa. Hänellä ei myöskään ole omia lapsia eikä myöskään sukulaisten tai tuttavien lapsia, jotka koskaan kävisivät hänen luonaan joten niitä ei ole hankittu että lapset saisivat niillä leikkiä eikä taatusti myöskään siksi, että hän lahjottaisi niitä lapsille.
Mulla on ikkunalaudalla lapsuuteni suosikki pikkuauto. Turn-off?
Mulla on pöydällä vaarini tekemä puuauto, jonka sain lapsena. Lisäksi tykkään pehmoleluista enkä ole pedari tai mitenkään vajaa. Mikä ongelma on ihmisillä, jotka tekevät tuollaisia aloituksia?
Sisaruksilla on lapsia, jotka viettävät mielellään aikaa sedän / enon luona? Kummilapsia, jotka myös vierailevat usein?
Jokaisella nykynaisella joka on alle 30 on kotona tuommonen setti:)! Mutta voi herrajööstys sentään jos miehellä on niin sehän on pedo:)?
No, mitäs te täällä ap:n tyrmäätte. Aivan hyvin saattaa ollakin pedofiili, jolla tarkoituksena houkutella pikkutyttöjä lelujen varjolla asuntoon.
Ihmiset, jotka elävät liian keskiluokkaista ja vakaata elämää eivät oikeasti ymmärrä minkälaista sairasta pahuutta maailmaan mahtuu, sellaistakin joka on pikkuisen outoa, mutta pumpulissa elänyt voi kuitata vain harmittomana asiana.
Monet paljastuneet pedaritkin olleet niitä harmittoman lupsakoita veikkosia, joilla on pikkuisen oudot tavat tai jotain aivan pienesti pielessä heidän ulosannissaan.
Eli ap, pidä silmällä tyyppiä.
On tuonut tavarat lapsuudenkodista.