Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on hyvä työntekijä?

Vierailija
23.10.2016 |

Kertokaa? "Turpakii!,tee työsi?"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyntekijä hakeutuu tehtäviin ja alalle joista on ihan oikeasti innostunut.

Hyvä työntekijä hakeutuu firmaan tai työympäristöön jonka arvoihin ja tavoitteisiin voi itse rehellisesti uskoa.

Hyvä työntekijä osaa ammattinsa ja pyrkii itse aktiivisesti kehittymään siinä.

Tärkeintä ei ole olla heti huippu vaan se että haluaa kehittyä ja pyrkii aina jatkuvasti huipulle.

Hyvä työntekijä tekee kaikkensa hyvän ilmapiirin luomiseksi työpaikalla. Huippuyksiköissä kenekään ei tarvitse käyttää aikaansa sen pohtimiseen mitä x minustaa ajattelee tai mitä y eilen minusta sanoi. Kaikkien tulee voida kekskittyä täysillä omaan työhönsä.

Hyvä työntekijä auttaa muita tarvittaessa. Koko yhteisön onnistuminen on tärkeämpää kuin oman osaamisen esiin tuominen.

Hyvä työntekijä keskittyy kuitenkin omaan vastuualueeseensa eikä sotkeennu muiden töihin muutoin kuin pyydettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin

Vierailija
4/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka on ystävällinen muille, että pysyy hyvä työilmapiiri yllä

Vierailija
5/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tyntekijä hakeutuu tehtäviin ja alalle joista on ihan oikeasti innostunut.

Hyvä työntekijä hakeutuu firmaan tai työympäristöön jonka arvoihin ja tavoitteisiin voi itse rehellisesti uskoa.

Hyvä työntekijä osaa ammattinsa ja pyrkii itse aktiivisesti kehittymään siinä.

Tärkeintä ei ole olla heti huippu vaan se että haluaa kehittyä ja pyrkii aina jatkuvasti huipulle.

Hyvä työntekijä tekee kaikkensa hyvän ilmapiirin luomiseksi työpaikalla. Huippuyksiköissä kenekään ei tarvitse käyttää aikaansa sen pohtimiseen mitä x minustaa ajattelee tai mitä y eilen minusta sanoi. Kaikkien tulee voida kekskittyä täysillä omaan työhönsä.

Hyvä työntekijä auttaa muita tarvittaessa. Koko yhteisön onnistuminen on tärkeämpää kuin oman osaamisen esiin tuominen.

Hyvä työntekijä keskittyy kuitenkin omaan vastuualueeseensa eikä sotkeennu muiden töihin muutoin kuin pyydettäessä.

No jaa, mua on kehuttu hyväksi työntekijäksi vaikka en ole päiväkään tehnyt työtä mistä olen kiinnostunut. Enkä muutenkaan ole kunnianhimoinen tai halua olla paras. 

Teen työni, autan tarvittaessa muita, kehun, kuuntelen ja selvitän asioita.

Vierailija
6/6 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen nykysin työtä josta olen innostunut. Se on niin mielenkiintoista etten halua lähteä töistä kotiin ja teen jotIn työhön liittyvää usein vapaa-ajallakin.

Voi myös yrittää etsiä vanhaan tylsään hommaan jonkun uuden tehokkaaman työtavan, kehittää kokoajan jotain uutta ja innostua siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi