Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita miehiä jotka eivät usko rakkauteen?

Vierailija
23.10.2016 |

Rakkaus on sosiaalinen konstruktio, jota levitetään mm. kaunokirjallisuuden, romaanien ja elokuvateollisuuden avulla.

Mitä rakkaus on miehelle?
Rakkaus = Nussiminen
Paljon rakkautta = Nussia mahdollisimman paljon
Super rakkaus = Nussia niin montaa eri naista kuin ehtii

Naisen rakkaus = etsiä mies joka tuo rahaa, resrusseja ja turvaa (suomeksi loisiminen, hyötyjä)
Miehen rakkaus = nussia naisia (seksuaalinen hyöty)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tienaa melkein 2x enemmän kuin minä, resrusseista en tiedä ja turvaa, no, kyllä hän joskus baarista kotia tullessaan soittaa tulenko vastaan.

Vierailija
2/5 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun nyt kannattaisi vakavasti harkita hoitoon hakeutumista, ap. Sinulla on pakkoajatuksia ja harhaisuutta. Kyse voi olla myös traumasta ja tunne-elämän pahanlaatuisesta häiriintymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap, kerroit tämän selvästi ja totuudenmukaisesti, ongelma tämän myöntämisessä on vain lompakkoloisille ja hupsakkeille, jotka eivät todellakaan tykkää rehellisyydestä.

Vierailija
4/5 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni tienaa melkein 2x enemmän kuin minä, resrusseista en tiedä ja turvaa, no, kyllä hän joskus baarista kotia tullessaan soittaa tulenko vastaan.

Mitä hän siellä baarissa tekee ilman sinua?

Vierailija
5/5 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkillä tyttönen joka haluaisi olla mies.