Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te joilla on feikkitili fb:ssä

Vierailija
22.10.2016 |

teettekö sillä feikkitilillä muuta kuin stalkkaatte, siis osallistutteko joihinkin ryhmiin, kommentoitteko tms?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta, paitsi tykkäillyt joistain asioista ja "seuraan" ryhmiä jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. En kommentoi enkä siis tee yhtään mitään siellä.

Vierailija
2/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi pitää kuvakansiona kun laittaa yksityisasetukset "only me" kaikkiin. Kuvan voi silti jakaa urlin avulla esim. tälle palstalle ilman että siitä näkyy minkä nimisellä fb-tilillä se on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani (yli 70) on feikkitili ja käyttää sitä siihen että tarkistaa miten oikea tilinsä näkyy muille. On siis tosi käsi tietokoneiden kanssa ja pelkää että vahingossa sotkee siellä oikealla tilillään ties mitä, niin kahden tilin kautta vahtii sitten omaa sometoimintaansa. Eli joo, stalkkaa mutta vain itseään. Mun mielestä ihan älyttömän herttaista vaikka tietenkin ymmärrän että hänelle ei oo niin luontevaa käyttää näitä uusia keksintöjä kuin nuoremmille.

Vierailija
4/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa, muutamiin ryhmiin osallistun.

Vierailija
5/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummollani (yli 70) on feikkitili ja käyttää sitä siihen että tarkistaa miten oikea tilinsä näkyy muille. On siis tosi käsi tietokoneiden kanssa ja pelkää että vahingossa sotkee siellä oikealla tilillään ties mitä, niin kahden tilin kautta vahtii sitten omaa sometoimintaansa. Eli joo, stalkkaa mutta vain itseään. Mun mielestä ihan älyttömän herttaista vaikka tietenkin ymmärrän että hänelle ei oo niin luontevaa käyttää näitä uusia keksintöjä kuin nuoremmille.

Itse katson välillä feikkitilillä miten kavereiden sivut näkyy ei-kaverille.

Vierailija
6/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä toiminto jossa voi katsoa miltä itse näyttää muille ilman feikkitiliäkin :)!

Vierailija
7/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan siinä toiminto jossa voi katsoa miltä itse näyttää muille ilman feikkitiliäkin :)!

Kolmoselleko tää oli? On toki, mutta kuten sanoin niin mummo on aika epävarma tietokoneiden ja somen käyttäjä. Hahmottaa homman paremmin noin, että toisella profiililla tarkkailee itseään. Sehän siinä niin herttaista onkin.

Vierailija
8/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ei osata laittaa oikeita asetuksia päälle. Tätä olen hiukan epäillytkin.

Vierailija
9/9 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä ei osata laittaa oikeita asetuksia päälle. Tätä olen hiukan epäillytkin.

Kuin? Ja tässä ketjussa on viisi vastausta kysymykseen, joten niiden perusteellako teet tulkinnan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä