Kohta alkaa XFactor live briteissä, tässä linkki olkaa hyvät
Lähetys alkaa jälleen tänään Briteissä klo 20.00, eli Suomen aikaa klo 22.00.
X FACTOR LIVE KLO 22.00:
www.filmon.tv/tv/itv1
Xtra Factor -extralähetys ohjelman jälkeen:
www.filmon.tv/tv/itv2
Kommentit (288)
itv+1 voi katsoa Saaran esityksen kohta uudelleen. Tuo +1 tarkoittaa että on tunnin myöhästetty kanava.
Wdom kirjoitti:
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Kehuiko Simon Saaraa illan parhaaksi?
Näin minä ymmärsin (vuorosanat eivät kuitenkaan jääneet mieleeni, olin niin fiiliksissä).
KYLLÄ! Kyllä Simon niin sanoi. Yes! :)
YouTubesta näkee jo kaikki esitykset, Saaran tässä:
Ja huomenna viimeistään on Anthony Ying nimiselle YT-kanavalle tulleet kaikki esitykset jälkikommentteineen, periaatteessa koko show mutta pätkissä.
Kunpa Honey G vetäisi Puff Daddyn Come With Me:n. (Led Zeppelin Kashmir -coveri)
Toivon bottom kolmeen nämä:
Ryan
4 of diamonds
5am
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Toivon bottom kolmeen nämä:
Ryan
4 of diamonds
5am
Ryan ja 4OD on todennäköisesti. 5am tuskin. Kolmas on Honey G/Relley/Saara. Saara ihan siitä syystä että britit ei häntä äänestä, vaikka laulaisi kuinka hyvin tahansa. Itse kyllä äänestin jo Saaraa.
Toivotaan parasta. Ehkä tämä esitys oli se ratkaiseva esitys, ja britit alkoivat tykätä.
Ihan huippuesitys!!! Heittämällä jo jatkossa.
Tunsittekos te muutkin jo ylpeyttä että olette samasta Suomesta kuin big finnish? Minä itkin oli niin upea esitys! On traagista ettei Suomi hyväksynyt koskaan Saaraa. Miten paljon lahjakkuutta meneekään Suomelta ihan hukkaan kun ei ole sellaista in ovatiivista kannustavaa ilmapiiriä onnistuttu luomaan. Olkoon tämä opetuksena nyt. Älkää hyvät ihmiset lytätkö lahjakkaita ihmisiä. Tehdään tästä alue joka kukoistaa .
Vierailija kirjoitti:
Tunsittekos te muutkin jo ylpeyttä että olette samasta Suomesta kuin big finnish? Minä itkin oli niin upea esitys! On traagista ettei Suomi hyväksynyt koskaan Saaraa. Miten paljon lahjakkuutta meneekään Suomelta ihan hukkaan kun ei ole sellaista in ovatiivista kannustavaa ilmapiiriä onnistuttu luomaan. Olkoon tämä opetuksena nyt. Älkää hyvät ihmiset lytätkö lahjakkaita ihmisiä. Tehdään tästä alue joka kukoistaa .
En. En pidä Saarasta esiintyjänä ollenkaan ja mielestäni hän ei ole kisan paras.
Stailaus oli myös epäonnistunut, vaikka se monelle fanittajalle onkin sopimaton asia kritisoida.
Toivon kyllä Saaran pääsevän kilpailussa pitkälle kun hän sentään on Suomesta, mutta henkilökohtaisesti en pidä hänen äänestään tai esiintymisestään. Ei voi kieltää etteikö hän osaisi laulaa, mutta mielestäni kisassa on taitavempiakin laulajia ja tuo eilinen veto ei oikein säväyttänyt musikaalimaisen tyylin takia. En osaa sanoa mikä, mutta jokin hänen lavaesiintymisessään tuntuu teennäiseltä. Ehkä äänikin pääsisi paremmin oikeuksiin erilaisella biisillä. Joka tapauksessa jos Saara ei olisi suomalainen, en luultavasti olisi kiinnittänyt juuri huomiota hänen esityksiinsä tai ääneensä joka on ehkä liian tavallinen ja mitäänsanomaton herättääkseen suurempaa kiinnostusta.
Oma suosikkini jäljellä olevista on Emily, aivan upea ääni ja tuo eilinen veto oli huikea! Toivottavasti pääsee finaaliin.
ap palaa ketjuun, Saara oli illan paras aivan huikealla esityksellään.
Olin todella ennakkoluuloinen biisiä kohtaan mutta Saara hoiti sen ammattilaisen tavoin.
Eilen juurikin tuli esiin iso ero Saaran ja muiden esiintyjien välillä, koulutus ja kokemus näkyi. Tämän jälkeen uskon että tuli vastaan mikä biisi tahansa Saara sen hoitaa. Laulullisesti olen häneen kyllä luottanut koko ajan, on taitava ja varma.
Jos tänään ei pääse suoraan jatkoon äänillä niin vika ei todellakaan ole Saarassa vaan siinä ettei brittiyleisö ota vastaan ulkomaalaista artistia. Väitän että on jatkossa, jos kävisi niin että olisi kahden vähiten ääniä saaneen joukossa niin tuomarit valitsee hänet jatkoon. Ei tuomarit voi tiputtaa illan parasta.
Saara anna anteeksi, että ikinä epäilin sinua! Tein Youtube-tunnuksen vaan, että pystyin peukuttaa Saaran esitystä. Tsemppiä Saara :)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "Suomi ei hyväksynyt koskaan Saaraa"? Oletko lukenut esim. tätä palstaa tai suomalaista mediaa viime viikkoina? Tai seurannut hänen osallistumisiaan erinäisiin kilpailuihin, joissa menestyi aina top2 asti?
Vierailija kirjoitti:
Olin todella ennakkoluuloinen biisiä kohtaan mutta Saara hoiti sen ammattilaisen tavoin.
Eilen juurikin tuli esiin iso ero Saaran ja muiden esiintyjien välillä, koulutus ja kokemus näkyi. Tämän jälkeen uskon että tuli vastaan mikä biisi tahansa Saara sen hoitaa. Laulullisesti olen häneen kyllä luottanut koko ajan, on taitava ja varma.
Jos tänään ei pääse suoraan jatkoon äänillä niin vika ei todellakaan ole Saarassa vaan siinä ettei brittiyleisö ota vastaan ulkomaalaista artistia. Väitän että on jatkossa, jos kävisi niin että olisi kahden vähiten ääniä saaneen joukossa niin tuomarit valitsee hänet jatkoon. Ei tuomarit voi tiputtaa illan parasta.
Eivät tuomarit voi viikosta toiseen häntä pelastaakaan.
Huomasiko muuten kukaan, kun Louis sanoi Saaran esityksen jälkeen, että "onneksi emme tiputtaneet sinua viime viikolla"? Katsojille kuitenkin annettiin se kuva, että Saara pääsi jatkoon yleisön äänillä, tuomarithan äänestivät tasan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko muuten kukaan, kun Louis sanoi Saaran esityksen jälkeen, että "onneksi emme tiputtaneet sinua viime viikolla"? Katsojille kuitenkin annettiin se kuva, että Saara pääsi jatkoon yleisön äänillä, tuomarithan äänestivät tasan...
Mitäs kummallista tuossa on? Olihan se onni, ettei tuomarit tiputtaneet. Selväähän oli, että tuomarit antoi tarkoituksella "kansan päättää". Siis äänestettiin tasan, jotta yleisöäänet ratkaisi.
Miten niin "Suomi ei hyväksynyt koskaan Saaraa"? Oletko lukenut esim. tätä palstaa tai suomalaista mediaa viime viikkoina? Tai seurannut hänen osallistumisiaan erinäisiin kilpailuihin, joissa menestyi aina top2 asti?[/quote]
Se tarkotti sillä itseään, ei voi koskaan antaa periksi ja myöntää että Saara on hyvä. Vain koska oma pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Olihan se onni, ettei tuomarit tiputtaneet. Selväähän oli, että tuomarit antoi tarkoituksella "kansan päättää". Siis äänestettiin tasan, jotta yleisöäänet ratkaisi.
Jos yleisöäänillä olisi merkitystä, hän olisi sanonut, että onneksi Saara ei pudonnut viime viikolla. Nyt hän antoi ymmärtää, että Saara pääsi jatkoon, koska tuomarit niin päättivät.
Oli kyllä oudon vaisuja ne muut esitykset. Middlemasista tykkäsin aluksi, mutta nyt kun jokainen esitys on sama, ei enää kiinnosta. Ja se Railley, kuinka huonosti voi laulaa tuon tason kisassa?
Näin minä ymmärsin (vuorosanat eivät kuitenkaan jääneet mieleeni, olin niin fiiliksissä).