Miten saan yhden miehen mielestäni pois?
En enää todennäköisesti edes näe häntä.
Hus, häviä!
Kommentit (12)
Soita joku jännämies panemaan. Sun puhelin on täynnä eri miesten numeroita, autokuskia, panokavereita, terapeuttimies, remppareiska ja muuttoapu mies. Ketä käytät tänään hyväksi riippuu sinusta, tee valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Soita joku jännämies panemaan. Sun puhelin on täynnä eri miesten numeroita, autokuskia, panokavereita, terapeuttimies, remppareiska ja muuttoapu mies. Ketä käytät tänään hyväksi riippuu sinusta, tee valintasi.
Voi ei. Mulla ei ole ketään noista :D
Täällä toinen joka miettii samaa!!! Ää, oiskin niin helppoa, jos osaisi unohtaa. :(
Täällä sama ongelma. En tule näkemään miestä enää ikinä ja viime tapaamisestamme on kohta kaksi vuotta :( silti mietin häntä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama ongelma. En tule näkemään miestä enää ikinä ja viime tapaamisestamme on kohta kaksi vuotta :( silti mietin häntä päivittäin.
Taisi tehdä jumalaisen vaikutuksen.
Itsekin yritän unohtaa, mutta on hyvin todennäköistä, että törmäämme taas.
Lassukat eivät usko rakkauteen, koska eivät ole sitä saaneet osakseen. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ääh. Raha ei ole niin tärkeää.
Joopa joo. Nää on kuultu ennenkin.
No et ainakaa kysymällä sitä täällä ketjussa ja lukemalla sitä.
Sinun täytyy vain hyväksyä, että hän on sinulle jollain tapaa merkityksellinen. Ehkä hän opetti sinulle jotakin elämästä tai itsestäsi? Ehkä hänellä oli jokin tarkoitus elämässäsi, vaikka hän ei siinä sen suurempaa roolia esitäkään? Anna hänelle arvo ja lupa olla mielessäsi. Hyväksyminen voi olla ainoa keino; mitä enemmän yrität vältellä häntä ajatuksissasi, sitä enemmän hän siellä pyörii.
Toki lyhyissä kaipauksissa toimii laastarisuhteet ym. korvikkeet.
Minun ihoni alle pääsi mies useita vuosia sitten, eikä se sieltä ole häipynyt. On ollut vain pakko hyväksyä asia. Olen perheellinen nainen ja mies on paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olet koukussa muistoon, etkä ihmiseen.
Ajattele jotain varakkaampaa miestä.