Minä olen 37 v sinkkunainen joka ei tarvitse tai tahdo miestä mihinkään.
En voisi kuvitella mitään parisuhteita. Viihdyn oikein hyvin itsekseni.
Löytyykö muita?
Kommentit (33)
Minun tyttäreni (15v) on sitä mieltä, että miestä ei tarvitse muuhun kuin hajulukon avaamiseen, ja sitä varten voi tilata huoltomiehen tai putkimiehen (joka saa tietenkin olla myös nainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen miestä TARVITSEE.
Mutta onhan se kivaa tulla kotiin ja mies on kokannut, sitten mennään sohvalle yhdessä ja vietetään mukava ilta.
Arkisia yllätyksiä, aina vaivatta joku, jonka kanssa voi tehdä asioita. Aina joku tukena ja jolle joi jakaa murheet vaikka keskellä yötä.
No hienoa että sulla onmies kun selvästi sellaisen tarvitset.
Just sanoin etten tarvii, huoh. Emmä suklaatakaan tarvii, mutta onhan se ihanaa. Aivoja saa käyttää.
Kiva juttu! Täällä myös ikäisesi sinkkunainen aikalailla samoin miettein kuin sinä ap! Mukavaa Viikonloppua!☺
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
On tärkeää että julistat tätä myös megafonista keskustojen toreilla. Kaikkien tulee tietää että et todellakaan tarvitse mitään miestä.
Yleensä sinkkuus nähdään erittäin negatiivisena asiana. Ap varmaan halusi näyttää, ettei kaikki ajattele niin ja etsi samanhenkisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni (15v) on sitä mieltä, että miestä ei tarvitse muuhun kuin hajulukon avaamiseen, ja sitä varten voi tilata huoltomiehen tai putkimiehen (joka saa tietenkin olla myös nainen).
Muuttoapu, sähkötyöt, putkityöt, kodin rakennustyöt, tuholaistorjunta, vartiointi, poliisin hälytys hätätapauksissa, kodin IT-apu, kodinkoneiden korjaus, asunnon huoltotyöt, palohälytyksiin liittyvät työt.
Siinäpä joitakin kotijuttuja, joista vastaa useimmiten mies. Ei avo- tai aviomies mutta mies. Jos olisi pakko saada nainen noihin, nainen pitäisi ehkä tilata eri valtiosta tai toiselta puolelta Suomea.
Mies29+1 v, osaatko itse tehdä kaikki nuo "miesten työt? Liittyy aiheeseen yhtä paljon kuin tuo sinunkin viestisi.
Miekin kaikkeni oon antanu miehille ja sydänsuruja vaan tullu. Mitä niillä tekee. Enkä edes jaksa jauhaa tasoista. Olen ottanut ns. tasoani alempaakin. Ei se vaikuta mihinkään ja miksi pitäisikään. Kun ikää tulee niin tajuaa sen oman arvonsa. En ketä vaan kelpuuta passattavaksi. Niin joku siitä seksistä seuraavaksi, niin koskee sitäkin. Ei tommoset viiskymppiset miehet niin alfoja ole mitä luulevat.
Eipä siinä muuta voi, kun ei kelpaa kenellekään.
Minäkään en naista mihinkään erityisesti tarvitse, mutta iloluontoista naisseuraa kyllä kaipaan.
m 40+
Kiviäkin kiinnostaa.
Toisaalta välillä mukavaa lukea postaus, jossa ap on tyytyväinen elämäänsä *thups up*
Eikö aapee kaipaa seksiä tai läheisyyttä? Vai oletko aseksuaali.