some tötteröt ja niiden sekoilut.
Mitäs mieltä ootte mieltä Viki leestä ja cristasta? Kumpi puhuu totta?
Kommentit (23)
Miksi näistä jaksetaan jauhaa? Mikä nöiden elämässä on sellaista että pitää seurata. Kumpikin on ihmisraunio. Herätkää ja iloitkaa omista asioistanne. Älkää näiden jotka ovat häpäisseet ja tehneet itsestään julkisia noloja wannabe jotain! Uuugh!!!
No vikihän puhuu totta,ihan yleistä on tietää lahes mitä noi puuhaa..
Mä en kestä enään!!! Älkää jaksako jauhaa noista jauhopäistä!!! Eläköön niiden elämät!
Tunnen molemmat hyvin ja kumpikin puhuu toisistaan totta mutta itsestään ei. Ovat todella samanlaisia eivätkä he ole todellakaan hyviä ihmisiä. Tykkäävät aiheuttaa draamaa ja haukkua muita, tämän tietää jokainen Lahdessa. Aika perus nistimuijia siis, ei ole mitenkään harvinaista tuo valehtelu, uhriutuminen ja sekoilu noissa piireissä.
Cristalla uus mies! Kiitti tästä ketjusta oon unohtanu seuraa koko tapausta!
Vierailija kirjoitti:
Cristalla uus mies! Kiitti tästä ketjusta oon unohtanu seuraa koko tapausta!
<
Onko täällä muita keskusteluja aiheesta?
Yhtä asiaa en ymmärrä,miksei sossu puutu tohon?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa en ymmärrä,miksei sossu puutu tohon?
Miten se voisi? Ei sitä vauvaa voi sieltä mahastakaan viedä, mutta kyllä se viedään heti kun se syntyy. Aikuisia ihmisiä ei voi kaitsea muu kuin poliisi, eikä yksittäisen ihmisen huumeostokset niitä kiinnosta. Huumeiden myyminen tosin saattaa kiinnostaa, voi olla että Vikille tulee seuraamuksia.
^ Totta,vauva lähtee viimeistään siinä vaiheessa kun viekkarit todetaan,mikäli syntyy elossa.
Helpompi uskoa Vikiä, koska kirjoitusten perusteella ei vaikuta ihan täysin sekopäältä ja harhaiselta, vaan oikeastaan aika älykkäältä ja empaattiselta. Toisaalta hän saattaa olla vaan parempi manipuloimaan. Fiksumpi hän heistä kahdesta on ainakin ihan sata-nolla.
Toivotaan kummallekin nuorelle naiselle kaikkea hyvää. Ainakin Vikin äitisuhde on olematon, mummo sen sijaan hänelle äidinkorvike. Crista on varmaan pohjimmiltaan tavallinen nuori nainen, mutta on hukassa itsensä kanssa. Kun kamaa on vedetty vuosia, niin aivojen toipumiseen menee vuosia, jopa koko elämä. Kummatkin naiset pitäisi saada pitkään terapiaan ja luotettava turvaverkko ympärille. Huumemaailma on naiselle niin karu paikka, että se jättää pitkät arvet.
Huumepiireihin voi ajatua melkeinpä kuka vaan, kun tähtien asento ei ole aivan suotuisa. Mutta sieltä poispääsy onkin sitten yksi helvetti. Sydämestäni toivon kummallekin naiselle kaikkea hyvää ja toipumista. Katuojastakin on noustu; ihmeitä siis tapahtuu.
Ja nyt on vauva turvassa,huostaanotettu väliaikaisesti kunnes löytyy sijaisperhe.
Mistä tämä tieto!? Ei oo kyllä askin mukaan päivittäny vauvasta kuvaa vähään aikaan kuvaa on pyydettykin . No oliha tää tiedossa.
Niin mistä olette saaneet selville?
Just luin niiden askei,luen cristaa huumorilla. Vikiin luotan,on oikees kaikes mitä oon kuullu. Oli menneisyys häl mikä vaan.