Musiikkikappale joka tunteellisesti kouraisee syvältä?
Kommentit (88)
Kauan sitten eräänä aamuna mun piti herätä vastavihityn aviomieheni viereltä yhteisen elämämme ensimmäiseen uuteen aamuun. Heräsin kuitenkin yksin ja tuolin selkänojalla roikkui hääpuvun sijasta musta leninki. Olin juuri edellisenä päivänä haudannut elämäni suuren ja ainoan rakkauden. Aamulla tein raskaustestin, joka näytti plussaa. Koko sen päivän kuuntelin Yön Joutsenlaulua... uudestaan, uudestaan, uudestaan, uudestaan....
Irwin Goodmanin Elämä on kaunis. Edesmenneen isäni lempikappaleita, koskettaa...
Vierailija kirjoitti:
Johnny Cash: Hurt
Varsinkin se video on ehkä kovinta ikinä.
Kansas - Carry On Wayward Son
(Tulee a) mieleen ne kaikki Supernaturalin repivät finaalijaksot ja b) tippa linssiin.)
Evanescence - My Immortal
Yö - Erakko
Veli teki itsemurhan...
Peppi Pitkätossun jäähyväislaulu
Adagio Lara Fabianin esittämänä
Garbage: Cup of coffee
I am walking empty streets, hoping we might meet, I see your car parked on the road. The light on at your window, I know for sure that you're home, but I just have to pass on by..
Tää on vanha biisi mutta noussut mulle taas pintaan.
My Chemical Romance - Demotion Lovers
Nuoruuden rakkausbändi ja mulle paras rakkaus kappale ikinä.
Johnny Cashin Hurt on kyllä viiltävä, huh...
Nightwishin Eva ja se Vesalan versio siitä Apulannan kovemmat kädet tms
John Lennon:Working class hero...syvää epäoikeudenmukaisen kohtelun tunnekuormaa...
Eräs täältä bongattu biisi, taisi olla siitä mikä on ahdistavin biisi ketjusta? En nyt muista kuka tämän mainitsi mutta kuuntelin ihan puuhtaasta uteliaisuudesta kun viestin kirjoittaja mainitsi olleensa masentunut. Olen itse edelleenkin masentunut, mutta toipumaan päin. En nyt muista artistia,mutta biisin nimi oli ..."and bringer of sadness". Koko kappale alkoi ahdistavasti, ihan kuin joku tuuli oli siinä taustalla ja yllättäen musiikki alkoi soida. Laulaja itki alusta asti samalla kun lauloi ja olin ihan etsinyt sanat netistä. No tippahan tuli siinä itsellekin linssiin. :( surullinen mutta aika kaunis biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten eräänä aamuna mun piti herätä vastavihityn aviomieheni viereltä yhteisen elämämme ensimmäiseen uuteen aamuun. Heräsin kuitenkin yksin ja tuolin selkänojalla roikkui hääpuvun sijasta musta leninki. Olin juuri edellisenä päivänä haudannut elämäni suuren ja ainoan rakkauden. Aamulla tein raskaustestin, joka näytti plussaa. Koko sen päivän kuuntelin Yön Joutsenlaulua... uudestaan, uudestaan, uudestaan, uudestaan....
Kuinka selvisit tuosta kaikesta?
Liebestod oopperasta Tristan und Isolde.
Tarja Ylitalo- mua kuule äiti
Eric Clapton- tears in heaven
Etsin kunnes löydän sun
Rakkauden jälkeen
Runaway train