Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret komeat miehet antautuvat niin helposti 40+ -naisille?

Vierailija
22.10.2016 |

Viime yönäkin sain herkutella yhden namun kanssa joka ei yhtään kitissyt vatsamakkaroistani tai löysästä pillusta.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule en tiedä?

Mä oon kyllästynyt nuoriin jotka tulee iskemään.

Mä en oo kiinnostunut mistään pojanklopeista, en oo ikinä ollut.

Lisäksi mulla on mies, jonka kanssa oon ollut jo liki 20 vuotta.

T: kiree

Vierailija
2/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on lampaallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo oisko että reikä kuin reikä käy?
Saa sitten poikien kanssa naureskella että kyllä se röllömaha vinkui kun taoin menemään. Best laugh eva.

Sinusta ei ole ollenkaan naurettavaa mennä takomaan jotain röllömahaa, vain että saa poikien kanssa naureskella? Miksei sitten ota saman tien sitten sellaista, jota itsekin pitää miellyttävänä? Minä mieluummin valitsisin oman nautinnon, kuin poikien kanssa naureskelun.

Vierailija
4/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertasa, näin pimeän päivän aikaan ;)

Vierailija
5/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole röllömahaa. N56

Vierailija
6/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sexyyyyyyy ;)))))) Nam kypsää lihaaa..

Vierailija
7/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin helppoja. Vaikkei nainen edes miellyttäisi, antavat silti, kun eivät vain osaa sanoa ei.

Vierailija
8/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olit kiinnostava ihminen.

Minusta on jotenkin kummallista tuo että nuorempien miesten ja vanhempien naisten suhteissa syy on aina vaan siinä että nuorempi mies haluaa pelkkää seksiä ja jos tilanne on toisinpäin niin silloin nuorempi nainen arvostaa elämänkokemusta ja kypsyyttä.

Vierailija
9/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat antaa ikääntyvälle viimeisen mahdollisuuden tuntea itsensä viehättäksi ennen kuin heittävät hyvästit rupsahdusvuoteellaan.

Vierailija
10/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo oisko että reikä kuin reikä käy?Saa sitten poikien kanssa naureskella että kyllä se röllömaha vinkui kun taoin menemään. Best laugh eva.

Sinusta ei ole ollenkaan naurettavaa mennä takomaan jotain röllömahaa, vain että saa poikien kanssa naureskella? Miksei sitten ota saman tien sitten sellaista, jota itsekin pitää miellyttävänä? Minä mieluummin valitsisin oman nautinnon, kuin poikien kanssa naureskelun.

Kyllä se oman käden voittaa. Ja "oman tasoiset" vaatii liikaa lämmittelyä. Eli 40+ helppo daami sopivaa riistaa tyydyttää halunsa.

On eri asia valloittaa nainen kuin kertansa panna. Tuskin se kiinteäkroppainen kimppaan sun kanssa alkaisi?

Vierailija
11/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on rotallakin.

Kyllä röökimuijatkin voi paremman puutteessa spermaviemärinä toimia.

Vierailija
12/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat naiset ymmärtävät antaa ja ovat paljon seksuaalisempia. Eivät myöskään ole kiusallisen jännityneitä.

Vierailija
13/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta vittuilla naisille vatsamakkaroista tai löysästä pillusta. Se on ihan puhtaasti rumien miesten harrastus.

Vierailija
14/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta vittuilla naisille vatsamakkaroista tai löysästä pillusta. Se on ihan puhtaasti rumien miesten harrastus.

Tämä.

Vierailija
15/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että tietynlaista nuorta miestä imartelee se, että vanhempi ja kokeneempi nainen suostuu/vaivautuu/viitsii olemaan hänen kanssaan. Jotkut ovat uteliaita, haluavat oppia (seksistä, romantiikasta, naisista), ihailevat naisen kypsyyttä tms asemaa jne. toki kyseisestä naisesta riippuen. Monet vanhemmat naiset ovat sinut itsensä kanssa ja löytäneet tyylinsä. Itsevarmuus on puoleensavetävää.

Seurustelu, perheen perustaminen yms asiat eivät välttämättä ole samalla lailla kuviossa mukana vaan tilanne tuntuu seikkailulta, ja sitähän se on.

Itse voin vanhempan naisena kertoa, että nuoremmat(kin) miehet kävivät kuumana, kun olin suhteessa tunnettuun ja vaikutusvaltaiseen mieheen. Näille muille miehille selvästi oman mieheni asema vaikutti kiihottavasti. Halusivat kalifiksi kalifin paikalle .En ryhtynyt niihin juttuihin, ja se kiihotti niitä luusereita entisestään.

Vierailija
16/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kahden naisen fakta pohjaiset kommentit :)

Kyllä komeatkin osaa olla vittumaisia.

Vierailija
17/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin helppoja. Vaikkei nainen edes miellyttäisi, antavat silti, kun eivät vain osaa sanoa ei.

Miehet ei katsos pihtaa. Kaveri sanoi että tosimies panee vaikka pillu olisi sian otsassa.

Vierailija
18/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulle oli suurin mahdollinen turn off sellaiset miehet jotka antoivat itseään huomattavasti vanhemmille tai vähemmän hyvännäköisille naisille. Nykyään kyllä arvostan miehessä hyvinkin paljon sitä ettei hän katsele niin tarkkaan naisen ikää tai ulkonäköä.

Vierailija
19/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaudu, ellei kyseessä ole kaunis ja tasokas 40+ ikäinen nainen. T: Nuori komea mies.

Kyllähän se, millaisia naisia miehillä on, kertoo miehen omasta tasostaankin yllättävän paljon. Osa miehistä leuhkii määrällä, eli sillä, miten paljon ovat saaneet naisia, minä taas voin leuhkia laadulla, eli sillä, että "huononkin" naiseni on ollut todella kaunis ja tasokas nainen.

Vierailija
20/60 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo oisko että reikä kuin reikä käy?Saa sitten poikien kanssa naureskella että kyllä se röllömaha vinkui kun taoin menemään. Best laugh eva.

Kyllä se oman käden voittaa. Ja "oman tasoiset" vaatii liikaa lämmittelyä. Eli 40+ helppo daami sopivaa riistaa tyydyttää halunsa.
On eri asia valloittaa nainen kuin kertansa panna. Tuskin se kiinteäkroppainen kimppaan sun kanssa alkaisi?

Eihän ne sitten ole oman tasoisia, jos niitä pitää kohtuuttoman kauan lämmitellä. Jos ainoa vaihtoehto röllömahan lisäksi on oma käsi, niin en kyllä menisi naureskelemaan.