Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynnys seksiin noussut ylitsepääsemättömäksi

Vierailija
22.10.2016 |

Meiltä on miehen kanssa käytännössä katsoen loppunut seksi.
Ensin väheni, ja sitten loppui kokonaan toisen lapsen jälkeen.
Syynä varmaan väsymys (ensin vauvavuodet, sitten työn ja perheen yhdistelmä), lähinnä minun haluttomuuteni.
Sitten yhtäkkiä mun hormonit ovat alkaneet hyrrätä noin pari kk sitten, mutta nyt huomaan, että meillä ei enää ole seksiä. Kun kynnys harrasteluun on noussut mahdottomaksi, ja olemme toisillemme vieraita. Mikä avuksi?

Olen jo pitkään ajatellut, että mies ei ole mulle se oikea. Ei ehkä koskaan ole ollutkaan. Mutta kaipaan (jonkun) miehen seuraa ja seksiäkin. Suhteesta en halua ainakaan vielä lähteä, koska niin kauan kuin lapset ovat pieniä, ei varmaan uudesta suhteesta tulisi mitään. Ja mistä edes miehen löytäisin?

Eli "pakko" varmaan lämmitellä tätä nykyistä suhdetta, kun seksihalut ovat yhtäkkiä todella kovat.
Haaveilen jatkuvasti seksistä - no, lähinnä muiden miesten kanssa - jopa keskein arkiaskareiden ja töiden. En pysty keskittymään, eli seksiä pitäisi saada kotoa.

Mutta kynnys molemmille seksiin on korkea, ehkä siitä ei enää tule mitään. Ja minä kaipaisin sitä, että mies ikäänkuin hurmaisi minut uudelleen. Mentäisiin jonnekin, jossa voitaisiin esim. viikonloppu vihkiytyä meille kahdelle.
Mies ei näytä innostuvan tästä. Hänelle seksiin houkuttelu on kaksimielisten vitsien laukomista lasten läsnäollessa. Eli miten te muut, joilta seksi kuoli, saitteko homman elvytettyä ja miten?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo elpynyt. Kuollut mikä kuollut.

Itse haluaisin, mutta toinen varmaan ajattelee juurikin että varmaan jotain pitäisi tehdä. Mutta miks ei tee??

Vierailija
2/2 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo elpynyt. Kuollut mikä kuollut.

Itse haluaisin, mutta toinen varmaan ajattelee juurikin että varmaan jotain pitäisi tehdä. Mutta miks ei tee??

Koska tunnen vetoa miehiin, jotka kohtelevat naisia naisina, ja ottavat ohjat käsiinsä. Varmaan tässä tasa-arvon maailmassa ei ole sallittua ajatella näin. Mutta minulla vetovoima syttyy vain tällaisiin miehiin, en voi tunteilleni tai vetovoimalle mitään. Toki voin väkisin harrastaa seksiä miehen kanssa, joka vikisee kun nainen vie, mutta kovin pitkälle se ei kanna.

Olen siis itse urallani miestäni menestyneempi ja tässä mielessä meidän perheessä ei ole perinteisiä rooleja. Mutta naisena haluan tulla kohdelluksi niin, että mies on se määrätietoinen.

Tapaan päivittäin työssä älykkäitä, miehekkäitä ja kohteliaita miehiä. Kun tulen kotiin, niin täällä on vastassa mies risaisissa verkkareissa, joka vitsailee "että annatkos pimpsaa", vaikka hyvin tietää, ettei yhtymisen ihmettä ole näiden seinien sisällä todistettu kuukausiin. Joo, pitäisi tietysti tasa-arvon nimissä itse pukeutua alastomana essuun, kokata miehelle kynttiläillallinen ja ottaa suihin? Mutta kun en tunne minkäänlaista vetoa. Enkä ole itse hullumman näköinen, seksittömyys ei voi johtua siitä. Ja nämä seksihalut ovat heränneet sen myötä kun töissä miehet katsovat perään. Kotona äitiyslomalla sitä ei tapahtunut vuosiin, ja nyt kun miehet katsovat ihailevasti, tajuan kuinka paljon sitä olen kaivannut. Seksihaluttomuus on varmaan johtunut puhtaasti siitä, ettei minua ole katsottu pitkään himoitsevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan