Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja pitää ihan idioottina

Vierailija
21.10.2016 |

Olen paljon koulutustani alemmassa työssä, työnantaja ei tiedä taustaani. Työnantaja suhtautuu työntekijöihinsä kuin täysin idiootteihin. Antaa neuvoja kuin pikkulapsille. Ei luota ihmisten omaan arviointikykyyn ollenkaan. Joskun untuu todella inhottavalta kun työnantajalta tulee ohjeita tyyliin" oatapas nyt maija tämä köteesi ja näytä miten sitä käytetään ja muista sitten olla varoivainen kun se on kallis laite!" Huhhuh.. Myönnetään että on tullut tilanteitakin joissa olen ehkä mokannut. Mutta pääasiassa on sujunut ihan hyvin ja tiedän olevani työpaikalla muutamasta asiasta enemmän perillä kuin työnantaja itse..

Lähes kaikkiin suhtautuminen on kyseisenlaista. Palaveriaika käytetään siihen että kuunnellaan työnanatajan ohjeita siitä miten roska nostetaan lattialta roskikseen ja miten kahvikuppi laitetaan tiskikoneeseen. Sen sijaaan että KESKUSTELTAISIIN varsinaiseen työhön liittyvistä asioista. Työnantaja ei ole yhtään kiinnostunut sellaisten ihmisten mielipiteistä jotka jatkuvasti tekevät työpaikan suorittavaa työtä. Heillä olisi monta asiaa kerrottavana, vinkkiä annettavana. Mutta ei niin ei. Joku yrittää joskus jotain sanoa niin tulee täystyrmäys ja päin naamaa naureskelua. Onpas sitten ihme kun monia asia on työssä pielessä ja turhaan tulee kuluja asioista jotka voisi hoitaa ihan toisinkin. Ihmiset vaan sitten pitävät turpanja kiinni ja alistuvat rooliinsa.

Mutta se vaan on niin tuhottoman ärsyttävää kun tosiaan aikuiseen järkevään ihmiseen suhtaudutaan kuin täysin aivottomaan bimboon.

Muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kovinkin yleistä?

Vierailija
2/3 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkin varmaan on syy, että olet alemman portaan paskaduuneissa. Ne ovat tuollaisia.

Oikeat työt ovat sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotien palaverit saattaa olla ihan mitä sattuu, riippuu johtajasta.