Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte tälläiseen oman siskon lähettämään viestiin? Viestin jälkeen kylmästi poisti kavereistaan ja esti ja puhelimeen laittoi myös eston..

Vierailija
21.10.2016 |

Hiekkalaatikkoleikistä on kysymys? Kornia tässä on se, että, kyseessä eläkeikäiset, minä 66 ja sisko 71-vuotiaat ja siis Fb-kavereista kysymys. "Miksi sinä jahtaat ja viet minulta kavereita itsellesi ???????Minusta se ei ole korrektia käytöstä ja on perin outoa...."

Miten suhtautuisitte tälläiseen oman siskon lähettämään viestiin? Viestin jälkeen kylmästi poisti kavereistaan ja esti ja puhelimeen laittoi myös eston..

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kavereiden varastaminen ja puhelimen kuuntelu!

Vierailija
22/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap mitä hemmettiä noi vastausvaihtoehdot tarkoittaa?!? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanada paitsi tiistaisin kermakakku

Vierailija
24/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoosi tietää, että salakuvaat ja äänität kaikki hänen asiansa puhelimen ja television kautta. Siksi tiedät salasanat ja pystyt varastamaan kaverit.

Vierailija
25/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sisko lähettää ajatuksia puhelimella vaikka se on suljettuna.

Vierailija
26/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? :)

Vierailija
27/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan kysymyksethän ovat Tinderin asetuksia. Ap on ladannut kuvan ja kaverilistansa seuranhakusivustolle.

Vierailija
28/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudesta lähtöisin oleva sisarkateus voi jatkua vanhaksi asti. Mutta muistamme myös että ilman facebookia voi elää. Keskity muihin asioihin ja anna siskon olla rauhassa jos hän niin haluaa. Laita sitten joku nätti joulukortti joulukuussa.

Miksi se pitää se joulukortti laittaa, kun selvästi paskiaisesta kysymys (se sisko)?

Vierailija
29/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä  siskoni tapauksessa, tämä hänen ystävänsä, joka minua pyysi kaverikseen, on  etelä-eurooppalainen nainen, kuten suurin osa hänen kavereistaan on jostakin maailman eri paikoista. Eikä hän ole näitä ystäviään tavannut koskaan.  Meillä oli yhteisiä kavereita 39, joista suurimman osan hän oli pyytänyt itselleen minun kavereistani. Kuulostaa ehkä typerältä touhulta, mutta kyseessähän  on lähiomainen, emmekä ehkä enää pitkään täällä maan päällä asustele.

Siis ja ne evät voi olla kummankin kavereita?

Vierailija
30/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudesta lähtöisin oleva sisarkateus voi jatkua vanhaksi asti. Mutta muistamme myös että ilman facebookia voi elää. Keskity muihin asioihin ja anna siskon olla rauhassa jos hän niin haluaa. Laita sitten joku nätti joulukortti joulukuussa.

Miksi se pitää se joulukortti laittaa, kun selvästi paskiaisesta kysymys (se sisko)?

Niin ja vielä jatkan, että vaikka ei siskon toimet hetkauttaisikaan, niin miksi sille pitää joulukortti laittaa, kun et selvästikään välitä kuitenkaan sinä neuvoja siis siskosta tässä tapauksessa, kun ignooraat hänet. Välittävä omainen kyselisi, että mikä on ja haluaisi selvittää, että mitä on tehnyt tai jos ei mitään, niin että mikä siskoa vaivaa, eikä olisi ollakseen lähettämällä jonkun surkean joulukortin, jota sisko tulee vain vihaamaan.

Vierailija
31/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan yritän keksiä, että miten ihmeessä nuo vaihtoehdot olisi voineet tulla vahingossa? :D En keksi selitystä, eli oletan niiden olevan tarkoituksella. Vastaan siis, että c.) jokeri!

Vierailija
32/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) Eikös teidän molempien olisi jo korkea aika olla haudassa?

Vierailija
33/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan puuhöylä.

Ei ollu puuhöylä

Nyt sanot, että oli puuhöylä koska sähköposti.

Sekosit näköjään vuorosanoissasi, tai et muista eeppistä puuhöylää.

Oikeat vuorosanasi olisivat olleet nyt:

Haist vi**u sit hah heh haa

Vierailija
34/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kakkosnelonen, kampiakseli tai mattopiiska. Vähän aikaa ajattelin sen olevan suoristusrauta tai tiskiharja. Paras veikkaus on kuitenkin kampiakseli. No, kerro jo?

Vierailija
35/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siskollani joltain dementian oireelta (irrationaalinen agressio). Varaudu siihen ja pidä puolesi mutta muista että se päivä voi olla pian jolloin hän ei enää pysty siellä fasessa kaveeraamaan kenenkään kanssa.

Näköjään tuli omistusmuotovirhe, en ole AP.

Ehkä minullakin jo iskee dementia kun en aina muista tarkistaa tuota hitin auto-inkorrektia...

Mutta siis paremmalla ajalla:

A) miksi siskollasi 71v on fb- kavereita joita ei ole edes nähnyt - oletko sinä? Jos, niin onko ne enemmän sinun kavereitasi? Jos et sinäkään ole tavannut niin miksi ihmeessä hyväksyt fb-kaveriksi? Mistä edes tiedätte onko kyseinen hahmo oikea vai onko se joku joka kohta yrittää saada teiltä viimeisetkin eurot?

B) siskollasi voi olla oikeasti dementiaa/Alzheimeria tmv joka saa toimimaan erikoisesti, mutta ÄLÄ nyt pahastu - mieti voiko myös sinulla olla vastaavaa? Nuo aloituksen vastausvaihtoehdot eivät tunnu suurimmalle osalle mammoista mitenkään loogisilta.

C) kauna voi juontaa jonnekin 50v taakse - sinä ehkä veit jonkun pojan josta siskosi piti tai hän kokee että teidän vanhemmat rakastivat kuopustaan enemmän tai ihan mitä tahansa.

Mieti olisiko aikuismaista ja fiksua elää omaa elämää siten, ettei se ylitä siskosi rajoja. Voit mielestäni tuohon vastata lyhyesti mutta nätisti: hei, ei ollut tarkoitus loukata, olen pahoillani. Yritän toimia toisin jatkossa. Olet rakas siskoni! Helvi

Laihakin sopu on paras pielus!

Vierailija
36/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samalle palstalle ehdottomasti. Olisin vastannut, että leijona, mutta kun se ei ollut vaihtoehdoissa.

😂

Vierailija
37/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä  siskoni tapauksessa, tämä hänen ystävänsä, joka minua pyysi kaverikseen, on  etelä-eurooppalainen nainen, kuten suurin osa hänen kavereistaan on jostakin maailman eri paikoista. Eikä hän ole näitä ystäviään tavannut koskaan.  Meillä oli yhteisiä kavereita 39, joista suurimman osan hän oli pyytänyt itselleen minun kavereistani. Kuulostaa ehkä typerältä touhulta, mutta kyseessähän  on lähiomainen, emmekä ehkä enää pitkään täällä maan päällä asustele.

Eivät tietenkään.

Vierailija
38/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään.

Haloo! Kuinka varastetut kaverit voisivat olla molempien kavereita. Etenkin jos ap on postittanut kaikkien kuvat ja yhteystiedot Tinderiin. Nyt ne ovat Tinderissä eikä niitä voi pistää Facebookiin ja jakaa siellä. Todella itsekästä.

Vierailija
39/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään.

Haloo! Kuinka varastetut kaverit voisivat olla molempien kavereita. Etenkin jos ap on postittanut kaikkien kuvat ja yhteystiedot Tinderiin. Nyt ne ovat Tinderissä eikä niitä voi pistää Facebookiin ja jakaa siellä. Todella itsekästä.

Etenkin jos ne kuvat on muutettu Tinderin automatisoidulla kuvankäsittelyllä alastonkuviksi.

Vierailija
40/44 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Ap:n varastamat kaverit löytyivät Tinderistä! Näyttävät aika rajuilta. Ehkä tuollainen estottomuus vetoaa sitten joihinkin tuon panosivuston asiakkaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme