Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisioperaatio Vantaan Kivistössä. Poliisi evakuoi Rubiininkehä 1: ssä sijaitsevan kerrostalon asukkaita.

Vierailija
21.10.2016 |

Iso poliisioperaatio Vantaan Kivistössä – kerrostalon asukkaita evakuoidaan

Julkaistu: 21.10. 15:05
Poliisilla on parhaillaan käynnissä iso poliisioperaatio Vantaan Kivistössä.
Poliisi evakuoi Rubiinikehä 1:ssä sijaitsevan kerrostalon asukkaita.

Poliisi kehottaa välttämään alueella liikkumista.

Asiasta lisää hetken kuluttua

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin että mitä tollasissa tilanteissa tehtäis mun kohdalla, koska en kuule kotona mitään koska oon 24/7 kuulokkeet korvissa. En tiiä kuulisinko edes palohälytintä.

Niinpä! Mulla oli kerran naapuri huutanut apua koko illan ja minä vain katselin onnellisena humalassa leffoja! Ihmettelivät vain, etten ollut kuullut. Vittuako se niille kyylille kuuluu. Olisin voinut olla sammuneenakin ;) Sen takia maksetaan veroja, että soittaa itse ambulanssin.

Tuurijuoppo

Ihan kuin jostain epämiellyttävästä leffasta. 

Vierailija
22/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös poliisin pitänyt tiedotta lisää klo 16 eli kohta ei tarvitse enää arvailla.

Taitaa olla poliisillakin arvailujen varassa tai ainakin hämärän peitossa. Joku mies on saattanut ehkä kenties esittää jonkunlaisen, mahdollisesti uhkaukseksi tulkittavissa olevan asian.

Tästä tulee ihan mieleen se Kajaanin lentoaseman uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän Kivistö yksin Vantaan parhaita asuinalueita ole. Ei siis mikään ghetto.

Ennen oli 5 kilsaa ihmisten ilmoille, niin kyllä sitä pidettiin syrjäisenä työttömien lähiönä. 

http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001706738.html

Hyvinpä ne syrjäytyneet työttömät on sitten tiennanut kumminkin.

Vierailija
24/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivistö on kyllä rauhallinen keskiluokan lähiö. Mutta kerrostalojen myötä on kyllä tullut yhtä jos toista häiriötä. T. Kivistöläinen jo 30 vuotta

Vierailija
25/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän Kivistö yksin Vantaan parhaita asuinalueita ole. Ei siis mikään ghetto.

Vantaalla ne "parhaatkin" asuinalueet on miltei ghettoja tai ainakin sellaisen vieressä.

Vierailija
26/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kivistössä eikä Kannistossa ollut alunperin kuin omakotitaloja ja rivitaloja, paritaloja ym., ei yhtäkään kerrostaloa. Vietin lapsuuteni siellä 90-luvulla ja turvallista oli, ei sotkettu paikkoja ja kaikki tunsivat toisensa.

Eipä uskoisi, miten on alue mennyt alas sen jälkeen kun noita halvempia kämppiä alkoi ilmestyä.

Vierailija
27/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole se maailman suurin puukerrostalo. Tuskin on mitään köyhiä