Naiset, hymy vai vahva katse?
Kysyn mielenkiinnosta mikä saa teidät syttymään enemmän, hymyilevä iloisen oloinen mies vai vahvan katseen ja päättäväisyyden omaava mies? Itse pidin ensiksi "koviskuvaa" tinderissä ja matcheja ei tullut juuri ollenkaan. Isäni on käynyt kehonkielen ja käyttäytymispsykologian kursseja ja sanoi että tulee taatusti lisää matcheja jos vaihdan kuvaan missä hymyilen iloisesti ja en katso suoraan kameraan (kuulemma uhkaavaa). Matchit räjähtivät ja niitä on nyt ainakin kolmasosa enemmän 😀
Kommentit (7)
Kasvotusten kohdatessa ehdottomasti vahva mutta avoin katse.
Hymy tietysti, minua pelottaisi sellainen katse totisena :)
Vahva ja päättäväinen katse ärsyttää minua ja tuntuu riidan haastamiselta. Murjotuskuvakin on parempi, koska se ei herätä minussa riidanhalua. Varsinkin päättäväinen katse suoraan kameraan - erityisesti miehellä - on minulle punainen vaate.
Hymy. Kumma tuijotus kameraan saa vaan ällöreaktion.
Eri naiset on erilaisia ja tykkää eri asioista. Tämän kun sisäistät niin se parantaa mahdollisuuksiasi löytää parisuhde enemmän kuin mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Eri naiset on erilaisia ja tykkää eri asioista. Tämän kun sisäistät niin se parantaa mahdollisuuksiasi löytää parisuhde enemmän kuin mikään muu.
Aina tulee olemaan epävarmoja ihmisiä - miehiä ja naisia - jotka eivät uskalla olla omia itsejään ja tehdä sitä mikä heille tuntuu luontevalta. Tai ehkä epävarmuus tekee sen että heille mikään ei tunnu luontevalta. Siksi tukea haetaan yrittämällä miellyttää mahdollisimman suurta enemmistöä.
Sellainen mies joka on oma itsensä eikä vedä mitään show'ta.