Lähettäkää minulle onnensäteitä...
Minulla on yksi onnistunut raskaus ja kaksi keskenmenoa takana. Onnistunut raskaus oli keskenmenojen välissä. Olen nyt rv 7+ ja välillä pelottaa niin paljon. Lähettäkää onnensäteitä, jos se auttaisi!
Jos tämä raskaus ei onnistu, niin sitten unohdan vauvahaaveet!
Titta
Kommentit (8)
*huitoo villisti et varmasti pääsee perille*
my_selene ja neiti rv 28+2
Kiitos, toivottavasti tämä auttaa ja olisi onni matkassa tällä kertaa.
Titta
Jos haluat tulla purkamaan pelkojasi muitten km:ja kokeneitten kanssa, niin tervetuloa tuonne ex-haahuihin! Onko sinulle tehty vielä tutkimuksia noitten km:jen takia? Yleensähän tutkimukset aloitetaan kolmen perättäisen km:n jälkeen ja joskus myös syykin km:ihin löytyy, kuten esim. itselläni se oli tukostaipumus. Nyt on rv14+ menossa ja lääkityksen olen saanut, mutta silti pelottaa aina pirusti. Ultran jälkeen menee n. viikko, että on hyvillä mielin, mutta sitten on taas pelko seuralaisena :-/. Onhan tämä aika rasittavaa. Meillä on onneksi neljä lasta ennestään, mutta sen jälkeen on neljä kertaa mennyt kesken. Eli aika erilainen raskaus tämä on kuin nuo onnellisesti ja huolettomasti sujuneet neljä.
Mutta tervetuloa siis ex-haahuihin, jos kiinnostaa :-)!
neronja rv14+3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:)
Voi voi, tuo alku on niin kamalaa! Mutta niin se pelko vaan matkassa pysyy pitkään, itseäkin pelottaa vaavin menettäminen edelleen!
Uskotaan, toivotaan ja TIEDETÄÄN että tällä kertaa kaikki sujuu hyvin ja muutamakn kuukauden päästä sinulla on ihana pieni nyytti kotona! Tsemppiä ja liimasukkia;) vauvalle ihan hirmusesti!
Br1t ja Mercedes rv32
Onneksi Neronja olet päässyt jo noin hyville viikoille ja suurin pelko ehkä jo takana! Kohdallasi tukostaipuus on ilmennyt aika myöhään? Voiko se tukostaipumus ilmetä vielä useamman raskauden jälkeen? Ja miten tukostaipumusta testataan? Yritän soittaa tänään äitipolille, voisiko aspiriinihoitoa kokeille varmuuden vuoksi, koska tosiaan tuntuu siltä, että tämä on nyt viimeinen yritys.
Kiitos myös Jensu81 ja Br1t :)
Titta
Tukostaipumus voi tosiaan vaan yhtäkkiä ilmetä jossain vaiheessa. Mullekin lääkäri sanoi asian vahvistuttua, että älä kysy mistä se on sulle tullut, siihen ei pysty kukaan vastaamaan. Se tukostaipumus todetaan sellaisessa SPR:n verikokeessa, " SPR:n hyytymistekijäpaketti" tai mitä nimiä siitä nyt käytetäänkään.
Kyllä mulla huoli edelleen on kova. Kun nyt selviäis tuonne rv17 tai 18 asti, niin vois alkaa jo vähän huokaista. Kaikilla tukostaipumuksesta kärsivillä raskaudet ei onnistu, vaikka lääkitys olisi käytössä eli voi mennä kesken vielä 18 viikollakin. Siksi en pysty vielä huokaisemaan. Alkais liikkeet tuntua säännöllisesti, niin sekin kyllä helpottais valtavasti.
Kannattaa kysyä lääkärin mielipidettä siitä aspiriinista. Toivottavasti tämä raskautesi todellakin onnistuu ja saatte oman nyytin kainaloon!!!
neronja rv14+4
että pikkuinen pysyy kyydissä!
Minni 23+jotain