Kuukautisten jälkeen positiivinen ja kohdussa ei näkynyt mitään?
Yritän epätoivoisesti etsiä vertaistukea. Mulla alkoi 9.10 normaalisti menkat ihan oikeaan aikaan ja kesti normaalin ajan. Eilen kuitenkin havahduin jonkinlaisiin raskausoireisiin, paha olo,alavatsan nippailua, viluttaa ja turvottaa joten kävin kuitenkin ostamassa testin. Testi näytti plussaa ja digi testi raskaana 2-3. Eli tänään viikkoja olisi 5+1. Pääsin heti gynelle ultraan missä todettiin ettei merkkiäkään raskaudesta,kohdun limakalvo oli ohut ja ei ruskuaispussia. Ei myöskään mitään merkkiä kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Hcg oli tänään 295. Toivon kovasti että kohdussa olisikin kaikesta huolimatta elämää ja ei vain näy vielä. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä tämä voisi olla. Olen tosi turhautunut kun en tiedä missä mennään. :(
Jatkoa tähän eilen lisäämään aiheeseen,
Tänään selvisi ettei ainakaan keskenmenosta ole kyse sillä hcg oli noussut 409 . Voisiko vain olla niin että raskaus on niin alussa ettei ruskuaispussiakaan vielä näy? Seuraava vaihtoehto on että raskaus on kohdunulkopuolinen :( ihan normaalit raskausoireet kuitenkin löytyy.
Kommentit (5)
Miten ihmeessä pääsit näin äkkiä ultraan, vai menitkö yksityiselle?
Voi hyvin olla ettei vain näy vielä.Ja hyvä merkki on tuo että hcg arvo kasvaa.
Siis edellisestä kierrosta olen jo raskautunut. Menkat alkoi silloin 13.9 ja nyt nämä välissä olevat alkoi 9.10 ja testi näytti vahvaa positiivista 18.10 ja hcg on jo 409 . Vähän huonosti kirjoitin asiasta. Pääsin ihan terveyskeskus gynelle juuri sen takia kun ne menkat olo välissä.
Menkat alkoi 9.päivä ja nyt olisi viikkoja yli viisi? Noup, väärin laskettu. Nyt on viikkoja jotain 2+ ja ei siellä mitään vielä näy.