Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osuuspankkia ei kiinnosta nais sijoittaja

nekku
20.10.2016 |

Myin taannoin eron yhteydessä omakotilaloni ja minulle jäi isohko summa rahaa , olen useita kertoja ollut yhteydessä osuuspankkiin ja pyytänyt ajanvarausta ja neuvoja jotta voisin laittaa rahani kasvamaan ko0ska tarvetta asunnon ostoon ei nyt ole. vastaukseksi olen saanut että pidä säästötilillä... ottaisikohan joku toinen pankki tosissaan ihmisen jolla on toistasataatuhatta euroa tilillään. osuuspankkia en tunnu kiinnostavan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankkia ei kiinnosta sijoittaja, joka ei osaa yhdyssanoja.

Vierailija
2/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerä. Kuka tarvitsee kalliita pankkipalveluita sijoittamiseen? Etkö tiedä mitään osakesijoittamisesta, sitä voi hoidella kotoa käsin itsekin ilman pankkien höpöneuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankissa tiedetään, että "sijoittaja", joka kirjoittaa kuten aloittaja, ei ole penaalin terävin kynä.

Vierailija
4/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko.

Jos tuo on totta niin sitten alueelliset erot ovat todella isoja.

Ei sukupuolen pitäisi olla mikään syy tai este.

Vierailija
5/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan omakotilalon myi nais sijoittaja.

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
6/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kirjoitusvirheet ja lukihäiriö tuskin on tässä se ratkaiseva asia, eiköhän ne silti osaa katsoa mun tilin saldoa

Vierailija
7/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perskurkkana kirjoitti:

No mun kirjoitusvirheet ja lukihäiriö tuskin on tässä se ratkaiseva asia, eiköhän ne silti osaa katsoa mun tilin saldoa

ehkä niitä ei kiinnosta pikkuhilut

Vierailija
8/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko jollakulla vinkata pankkia kuka neuvoisi asiallisesti ihmistä joka ei halua että inflaatio syö sen säästöt ja kyse on siis paristasadasta tuhannesta, en nyt ihan pikkuhiluiksi määrittäisi tosin ei nyt ole miljooniakaan....

Vierailija
9/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ajatellut sijoitusasuntoa , kun en osakesijoittamisesta mitään tiedä, mutta luotettavien vuokralaisten saanti arvelluttaa

Vierailija
10/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä omituista. pankit kuulemani mukaan  pyrkivät väkisin tuputtamaan erilaisia palveluita niille ihmisille, joilla on paljon rahaa.

Vierailija
11/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton väite. Takuuvarmasti OP ja kaikki muutkin pankit haluavat lassota asiakkaan, jolla on mahdollisuus tuoda rahaa pankin rahastoihin. Tässä nyt joku asia mättää.

Vierailija
12/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki tietää ja näkee saldoni, ja olen lähettänyt yhteydeottopyyntöjä jo toista viikkoa mutta asiasta ei kuulu mitään. olen kohtuullisen normaalituloinen nainen jolla on säännölliset tulot ja menot ja paljon rahaa tilillä mutta ilmeisesti en ole kohde asiakas. minua jopa vaadittiin maksamaan pieni lainani pois koska reaalivakuuksia ei enää ole kun talo myytiin. kysyin että eikö talletus ole vakuus, ei kuulemma ole.

Vierailija
13/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin osuuspankki lähestyy tämän tästä, kun makuutan rahoja tilillä, enkä sijoita niitä. Siis soittavat ja lähettävät viestejä verkkopankkiin.

Jos ne luulevat siellä, että olet ostamassa asuntoa eron jälkeen, ja rahaa ei sitten enää jää sijoitettavaksi.

Vierailija
14/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä johonkin toiseen pankkiin. Aivan varmasti haluavat vaikka rahastoihin sijoittajia. Suosittelen Aktia Bankia. Toivottavasti aloitus ei ole provo.

Vierailija
15/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sijoittajaa kiinnostaisi osuuspankki? Edullisempiakin ratkaisuja on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi