Rintaliivitön päivä huomenna? Ketä lähtee mukaan? :)
Salilla vain ajattelin käyttää, kun hauskempi juosta kun ei tissit läpsy kaulaan, mutta muuten ihan ilman.
Kommentit (22)
Täytynee huomenna välttää julkisia paikkoja. Ajatus palstan siiderivalaista ilman rintaliivejä saa oksentamaan hieman suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee huomenna välttää julkisia paikkoja. Ajatus palstan siiderivalaista ilman rintaliivejä saa oksentamaan hieman suuhuni.
Siitä vain, ei haittaa. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
No, sehän on sinun ongelmasi. Itse näen kadulla kulkiessani kaikenlaisia tallaajia, joista suurin osa ei ole mistään muotilehdestä temmattuja. Siltikään oksennuksen maku ei polttele suutani melkein ikinä.
"Ketä lähtee mukaan?" Onko tuo edes suomen kieltä??
Jumpassa pidän, muuten voin olla huomenna ilman :)
Vierailija kirjoitti:
"Ketä lähtee mukaan?" Onko tuo edes suomen kieltä??
Anteeksi, se taitaa olla murretta. Ketkä siis...
Mulla myös eilen ja tänään, joten mukana ollaan.
Käytän rintaliivejä vain juhlissa, eli en oikeastaan koskaan.
Ei pysty. Nää on jo liian alhaalla muutenkin. MadebyRolf
Juuri huomenna ei onnistu kun on työhaastattelu :(. Muuten kyllä vietän päivät pitkät liiveittä nykyään!
Mä pidän rinuleita vain, jos on ohuehko paita ihmisten ilmoilla. Eli talvikuukaudet painelen lähes täysin liiveittä, samoin kotona 99,9 % ajasta (0,1% ajasta meillä on vieraita).
Ei ikinä! Mikään ei ole mukavampaa kuin hyvät, miellyttävät, kauniit liivit, jotka saavat siluetin näyttämään upealta mutta joita ei edes huomaa päivän aikana :). T. 75G
En todellakaan osallistu. Liian härskin näköistä lähteä 65I tisseillä ilman liivejä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä! Mikään ei ole mukavampaa kuin hyvät, miellyttävät, kauniit liivit, jotka saavat siluetin näyttämään upealta mutta joita ei edes huomaa päivän aikana :). T. 75G
Oih, haluan sellaiset liivit! Ollaan samaa kokoa
Joo, oon messissä. Kuten tänäänkin... ja eilen :D
Rintaliivit on ihan turhat näin A-B -kuppisen näkökulmasta. Hitsi, kun ei ole pokkaa olla ohuissa/ihonmyötäisissä vaatteissakin ilman liivejä. En oikeasti tarvitse niitä tuen vuoksi, mutta nännit tuntuvat olevan nykymaailmalle liikaa. Paitsi, jos ne ovat miehellä. Hmmh?
Sopisi vaikka liivitön lokakuu. No marraskuu, kun ollaan jo lokakuun lopussa.
Mulla on aika pienet tissit ja itse käytän rintsikoita lähinnä silloin, kun tunnen niitä oikeasti tarvitsevani: urheillessa, hankaavaa materiaalia olevan paidan alla ja joskus, kun rinnat ovat arat kaikelle hölskymiselle. Eli olen mukana automaattisesti.