Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymyksiä clomien käyttäjille

08.03.2006 |

Kirjottelin tuonne lapsettomien puolelle historiaani ym. (otsikolla Tarvitsisin neuvoja, osittain samaa tekstiä tässä) ja sainkin paljon vinkkejä, kiitokset niistä! Clomi-kokemuksista kuulisin mielelläni lisää.

Mulla on yksi lapsi -99 clomit+pregnyl ekasta kierrosta 2v. luomuyrittämisen jälkeen. Sen jälkeen ei ehkäisyä. 1/06 kävin yksityisellä lääkärillä, joka oli sama kuin sairaalan -99 lääkäri. Hän ultrasi ja totesi, että hyvältä näyttää; ei myoomia tms. Kirjoitti clomit kp.3-7. ja pregnyl-piikki lh-plussapäivänä eli sama kuin -99. Sanoi, että uusi res. puolen vuoden kuluttua. 3 kk pitää pitää taukoa välissä.Mistään ultraamisesta ei ollut puhetta. -99 kävin seurantaultrassa. En älynnyt ultrasta kysyä, mutta jälkeenpäin ihmettelin, kun ed. tärpistä on kuitenkin jo 6 vuotta ja munasoluthan voivat olla ihan toista laatua kuin silloin. Lh-plussa on tullut molemmilla kierroilla kp 14/26-27 ja seksiä meillä on paljon. Eka kierto oli kivulias koko ajan, toinen meni paremmin ja oli selvät oviskivut ym. Limaa on tullut myös. Toivottua tulosta ei vaan ole tullut=(Kipuja muniksissa on ollut kp 13-14 ja seksikin silloin kivuliasta. Se vähän huolettaa, koska aina muulloin olen varsin halukas ja eikös se pitäs olla just toisinpäin...

Lääkärille olen varannut jo uuden ajan ja se osuu kp 11. Ajattelin pyytää ultraamaan silloin sekä lähetteen julkiselle. Mulla on ikää nääs " jo" 37. Miten muilla clomit ovat tehonneet? Mitä pulmia tullut? Mihin " vaivaan" terolutia käytetään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei varmaankaan ole paljon apua, mutta kirjoitanpas kuitenkin. Nyt on kolmas clomikierto menossa, kahdessa ensimmäisessä en tikuttanut ovisplussaa enkä huomannut limojakaan.

Tämän kierron söin sitten tuplana nyt kp13 menossa eikä taida ovista tapahtua tässäkään kierrossa. Mulla tapahtuu ovis kyllä luomunakin mut on aika heikko,mutta kaksi clomikiertoa ei tapahtunut mitää. Tuntuukin et mulla clomit toimii päinvastoin mikä ilmeisesti on mahdollista.

En varmaankaan enää tahdo uutta reseptiä kun ei varmaankaan ole mitään hyötyä.

Ehkä voisitkin auttaa mua ja kertoa sun kokemuksia piikeistä, etkö ollut niitä käyttänyt? Se taitaa olla mulla seuraava keino.

Paljon plussatuulia sulle :)

Vierailija
2/2 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silloin -99 clomit kp 3-7 ja pregnyl-piikin lh-plussapäivänä ja sama systeemi siis nyt. Sitä en tiedä, miksi mulle sitten juuri tällainen lääkitys määrättiin, mutta ekalla kerralla toimi hyvin=) Mitään verikokeita en muista, että mulle olisi tehty -99 eikä niistä ole ollut puhetta nytkään. Mulla tapahtuu myös ovis aika ajoin myös luomuna, mutta jossain kohtaa menee pieleen oviksen jälkeen ja sen takia aion asiaa tarkemmin lääkäriltä selvittää. Olen näitä clomi-juttuja jonkin verran täältä lueskellut ja kaikille ne eivät ilmeisesti sovi ja niitä päinvastaisiakin vaikutuksia kai voi tulla. Sunkin kannattaa varmaan lääkäriltä tarkemmin kysyä, miksi clomit mutta ei pregnyliä. Ja muutenkin, jos tuntuu, että ovis jää pois tai on kovin heikko. Kannattaa varmaan tikuttaa, vaikka limaa ei paljoa tuliskaan. Se, tuleeko lh-plussaa kertoo kuitenkin jostakin.

Pregnyl-piikin käyn hakemassa, kun niin on käsketty tehdä. Mitään sen kummempia tuntemuksia tai vaikutuksia en siitä osaa kuvailla. Mulle määrätyllä systeemillä eli 1 piikki lh-plussapäivänä on tarkoitus saada munasolu irtoamaan. Ovis on mun käsittääkseni sinä päivänä tapahtunutkin, kun olen piikin hakenut. Tähän mennessä lh-plussa on tullut kp 14, saas nähdä kuinka tässä kierrossa käy. Nyt on kp 5. meneillään ja olen clomit ottanut. Pregnyliä voidaan käyttää pakkausselosteen mukaan myös luteaalivaiheen tukemiseen, mutta siitä tai muista käyttömahdollisuuksista mulla ei ole kokemuksia.

Mua kiinnostaisi myös, mitä terolutit ja lugesteronit ovat. Musta tuntuu että mulla on päässä vikaa tai sitten tuossa hedelmöittymis-/kiinnittymisvaiheessa oikeesti menee jotain pieleen ja johon haluan kyllä saada selvyyttä ja apua.

Plussatuulia sulle myös!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla