Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämäs kaikki on mukavaa ja hyvin

Täydellistä elämää elävä poika
20.10.2016 |

Elämäni on tällä hetkellä täydellistä. Minun perheeseeni kuuluu ihana isä joka ostaa minulle kaiken minkä haluan. Ihana äiti joka tekee minulle kaiken mitä haluan hänen tekevän. Iso veli ja iso sisko jotka asuu omillaan. Huoneeni on uusittu kokonaan minulle on huoneessani telkkari parvisänky sohva ja ihan sika paljon legoja. Lähdemme syyslomaalla Tallinnaan 5 tähden hotelliin. Kaksiviikkoa sen jälkeen lähdemme Silja linella ruotsiin. Sitten on jo melkein joulu jolloin vietämme suvun kanssa joulua meillä. Saan aina todella paljon joululahjoja viime vuonnakin sain 48 pakettia ja kaikki yli satasen. Tammikuun alussa lähdemme viikoksi Espanijaan upeaan 5 tähden hotelliin.

Elämäni on siis täydellistä.😜

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelipoika?

Vierailija
22/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä elämää elävä poika kirjoitti:

Elämäni on tällä hetkellä täydellistä. Minun perheeseeni kuuluu ihana isä joka ostaa minulle kaiken minkä haluan. Ihana äiti joka tekee minulle kaiken mitä haluan hänen tekevän. Iso veli ja iso sisko jotka asuu omillaan. Huoneeni on uusittu kokonaan minulle on huoneessani telkkari parvisänky sohva ja ihan sika paljon legoja. Lähdemme syyslomaalla Tallinnaan 5 tähden hotelliin. Kaksiviikkoa sen jälkeen lähdemme Silja linella ruotsiin. Sitten on jo melkein joulu jolloin vietämme suvun kanssa joulua meillä. Saan aina todella paljon joululahjoja viime vuonnakin sain 48 pakettia ja kaikki yli satasen. Tammikuun alussa lähdemme viikoksi Espanijaan upeaan 5 tähden hotelliin.

Elämäni on siis täydellistä.😜

Idiootti. Toi on iha idiootti. Ei kenenkään elämä voi olla noin ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan