Parhaat shoppailuvinkit USA:an.
Olen lähdössä perheeni kanssa ensi kuussa USA:han pariksi viikoksi.
Jos sinulla on jotain vinkkejä, mitä kannattaa hankkia joko itselle tai lapselle (3 v. poika), otan niitä mielelläni vastaan. Itseäni kiinnostavat lähinnä erilaiset urheiluasut ja -kengät. Poikani kohdalla taas kiinnostavat eniten kengät ja vaatteet.
Gapin vaatteista olen kuullut kehuja, niitä taidan hankkia. Legot näyttävät olevan edullisia, joten niitäkin varmasti tarttuu mukaan.
Erityisen kiinnostunut olisin sellaisista suhteellisen laadukkaista lastenvaatteista, jotka ovat vähän neutraalimpia ilman mitään örkki-, pääkallo- yms. kuvioita. Mitkään merkkivaatteet tyyliin " Burberry" eivät kiinnosta. :-)
Olen joskus itse reissannut Jenkeissä ja tiedossa on outletien ihanuudet. Silloin vain ei ollut vielä lasta eikä kiinnittänyt mitään huomiota lastenvaatteisiin tai -tarvikkeisiin.
Hyvistä kenkämerkeistä ottaisin myös vastaan vinkkejä.
Kiitos jo etukäteen sinulle, joka viitsit vastata.
Kommentit (2)
ja valikoimat hyvät, eli Oshkosh, Gymboree, Gap, Gant, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren.
Carter' s vauvanvaatteet ovat hyviä. Ihan kivoja T-paitoja ja farkkuja olen löytänyt myös Targetista. Ja Babie' s R Us myy myös lastenvaatteita, sekä merkkivaatteita että omia merkkejään.
Jos et factory outleteihin pääse, niin penkoja voi tehdä löytöjä myös ' alennuskaupoissa' , joissa myydään edellisien sesonkien ylijäämää. Näitä ketjuja on ainakin Ross, Marshall' s ja T.J. Maxx. Kaikilla on varmaan nettisivut, joista voi etsiä etukäteen sopivimmat sijainnit.
Kenkia kannattaa katsoa esim. foot locker-nimisesta liikkeesta, hyvia tennareita loytyy. Gymboree nimisesta liikkeesta kivoja kayttovaatteita. Children' s placesta perusvaatteita suht edullisesti. Department storeissa eli isommissa tavarataloissa aina jotain alessa, esim. Filene' s, Macy' s, Nordstrom. Mm. Tommy Hilfigerin vaatteissa kivoja vareja ja hinnat mielestani kohtuullisia. Outleteissa voi tehda todellisia loytoja, mutta kannattaa varata aikaa " penkomiseen" . Mukavaa reissua ja shoppailua!