Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
sauna?
08.03.2006 |
hei, ajttelin kysyä että miten te odottajat jotka olette aivan alussa tai muutenkin, niin kun käytte saunassa,onko teille tullut huono olo tai ruvennu tpyörryttämään siellä?
Kommentit (2)
Mulla 2 ekassa raskuadessa ei tullut huonoa oloa saunoeassa mutta tästä kolmannesta tuli koko ensimmäinen kolmannes.
Minun tietääkseni (kysyin lääkäriltäkin tästä..) se huono-olo johtuu verenpaineen alenemisesta jonka sauna hetkeksi tekee.
Olinkin saunomatta siihen asti kunnes pari vkoa sitten taas kokeilin ja enään ei huonoaoloa tullut.
Nyt siis rv 24+3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
On joskus tullut, en muista enää ihan tarkkaan oliko myös raskauden aikana. Menee kyllä ohi, mutta olo on tosi karmea hetken. Liekö kyse jostain nestehukasta? Viileä suihku monesti auttaa, ja juominen.