Typerä fb-kysymys: Ihastus esti ystäväpyynnön, koska oli varattu. Nyt oli poistanut eston, mitä tarkoittaa?
Olin siis aikoinaan pyytänyt ystäväksi.Hän ei hyväksynyt, vaan esti niin etten voi pyytää kaveriksi uudestaan. Nyt esto on poistettu, eli voisin taas pyytää kaveriksi. (En tietenkään kehtaa pyytää enää). Mutta mitä tämä tarkoittaa? Tiedän, tämä on typerää. Mutta olen silti edelleen ihastunut.
Kommentit (9)
Tarkoittaa et se haluu päästä pöksyihis
Anna olla ja mene eteenpäin. Aika selvä merkki jos kerran jo joskus sut estänyt. Ei sulla ole mitään mahiksia, joten onko sillä väliä mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa et se haluu päästä pöksyihis
Olisi pyytänyt itse kaveriksi sua jo jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että olet stalkkeri joka tarvitsee lisää sisältöä elämäänsä.
Etkö ole koskaan kunnolla ihastunut/rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Anna olla ja mene eteenpäin. Aika selvä merkki jos kerran jo joskus sut estänyt. Ei sulla ole mitään mahiksia, joten onko sillä väliä mitä tarkoittaa?
Olet osittain oikeassa, ja olen antanut asian olla. Silti mietityttää. Se eston poisto pitää mennä tekemään asetuksien kautta (olen joskus tehnyt itse tämän saman jollekin muulle ) , eli ei ole ihan vahingossakaan tapahtunut.. Pistää vaan mietityttämään, ei voi mitään.
Voiko siellä niin estää? Itse olen antanut kaveripyyntöjen vaan olla, niin eivät ole voineet pyytää uudestaan, kun en ole vanhaakaan hyväksynyt. Mutta jos poistan kaveripyynnön, niin ne voi lähettää uuden.
Voisi tarkoittaa että ei ole enää varattu? Vaikea sanoa miksi joku tekisi noin. Eikö hänellä ole rohkeutta laittaa ystäväpyyntöä? Ehkä katuu että torjui sinut?
Hän haluaa työntää jäykistyneen siittimensä naiseutesi kukkaan.
Tarkoittaa että olet stalkkeri joka tarvitsee lisää sisältöä elämäänsä.