Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään naisella oneplus3 puhelinta?

Vierailija
19.10.2016 |

Eli ymmärtääkö joku nainen peräti tekniikan päälle sen verta, että tajuaa missä luurissa on paras hinta-laatusuhde?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä semmoinen, hyvältä vaikuttaa ja kun oma luurini simahtaa, minäkin hommaan tuon kiinanihmeen. Nörttipoikani on puhelimeensa erittäin tyytyväinen, nimenomaan hinta-laatusuhteeseen.

Vierailija
2/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla.

N28

Vierailija
4/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesällä suoraan heidän omasta verkkokaupasta. Paras känny mikä minulla on ollut. Yksi tuttu katseli säälien, kun kehuin innoissani uutta puhelintani hänelle. Hän on mies,jolle kelpaa vain iPhone. N 36

Vierailija
5/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se sitten on niin hyvä?

Vierailija
6/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti naisia joilla on tuo puhelin. Kyseisen brändin haluttavuutta vähentää kuitenkin huomattavasti sellaiset ihmiset kuin veljeni, joiden mielestä tuo kyseinen puhelin on ainoa oikea puhelin, ja muiden merkkien käyttäjät pitäisi suunnilleen mestata.

Minä pidän iPhonesta, koska vaikka se on kallis, se on sievä ja mukava käyttää. Muusta en välitä paskan vertaa.

Vierailija
7/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin, olet idiootti. Toiseksi, meinasin hankkia tuollaisen, mutta sitten löytyi Teknisten alelaarista Sony, jonka ostin, koska se oli halpa.

Vierailija
8/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo käyttää, olen aiemmin tottunut käyttämään Nokialaisia. Nopea. Kamera on hyvä, tulee hyviä kuvia. Tyhjä akku latautuu ihan älyttömän nopeasti mukana tulevalla pikalaturilla. Hyvännäköinen, ohut ja kevyt. Kaikella tapaa hyvä käyttää. Käytän paljon nettiselailuun, kuvaamiseen ja sähköpostin lähettämiseen ja nämä minulle tärkeät asiat toimivat hyvin.

Vierailija
9/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kesällä suoraan heidän omasta verkkokaupasta. Paras känny mikä minulla on ollut. Yksi tuttu katseli säälien, kun kehuin innoissani uutta puhelintani hänelle. Hän on mies,jolle kelpaa vain iPhone. N 36

iPhone on kyllä niin surkea puhelin kuin olla ja voi

Vierailija
10/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo käyttää, olen aiemmin tottunut käyttämään Nokialaisia. Nopea. Kamera on hyvä, tulee hyviä kuvia. Tyhjä akku latautuu ihan älyttömän nopeasti mukana tulevalla pikalaturilla. Hyvännäköinen, ohut ja kevyt. Kaikella tapaa hyvä käyttää. Käytän paljon nettiselailuun, kuvaamiseen ja sähköpostin lähettämiseen ja nämä minulle tärkeät asiat toimivat hyvin.

No Nokian puhelimia ei enää ole eikä tule

Vierailija
11/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ja ei tämä nyt niin päätä huimaa? Ei eroa edellisestä samsungista mitenkään paljoa. N 27

Vierailija
12/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on! N30

Vierailija
13/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukupuolella olisi puhelimen malliin liittyen mitään 66merkitystä?

Vierailija
14/14 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkln ruutunäppis! -66