Naistenpäivä! ..miten..?
Mitä te teette luodaksenne naistenpäivän?
- Leivotteko, käyttekö hoitotoloissa tms?
Ja sitten se sitäkin tärkeämpi!
-Miten miehenne muistivat naistenpäivän?
Eli tuliko kukkia, lahjoja, onnen toivotuksia tms?
Vastailkaahan, päästäis vähän vertailemaan! =) =) =)
Kommentit (6)
antoi pusun ja toivotti hyvää naistenpäivää. Sanoi vielä, että tarvii varmaan käydä hakemassa mulle kukkia. Sanoin, että älä höpötä.
Jos kerran ko. päivää juhlitaan mm. naisten tasa-arvoistamisen nimissä, niin miksi sitten naisilla taas on tämmöinen päivä ja miehillä ei. Mun mielestä siinä taas vain enemmän eriarvoistetaan. Pöh.
tuli illalla töistä kotiin kukkapuskan ja neekerinsuukkojen kanssa... herttaista :) Palkinnoksi jätän nalkutukset vähemmälle ;)
Ei ollut mikään sen kummempi juhlapäivä, mutta mukava kuitenkin että mies muisti... :)
Meillä ei sen kummemmin noteerattu koko päivää. En oikein tiedä edes mikä on tuon päivän tarkoitus, ja mielestäni se haiskahtaa vähän sellaiselta " ylistämisellä alistamiselta" . Esim. telkkarista näin että venäläiset miehet vievät kukkia ja hoitavat kotityöt naisten päivänä, oisko niin että loppuvuonna onkin sitten kaikki kotityöt pelkästään naisen vastuulla ja tuo yksi päivä vuodessa riittää miehen osuudeksi? Jotenkin minua vähän ärsyttää tuollaiset teennäiset päivät, ei se mielestäni mitenkään ainakaan tasa-arvoasiaa edistä...
Meillä tosiaan on miestenpäivä, se on päivä jolloin miehet menee keskenään esim. vaeltamaan ja juomaan. Eli miehet viettävät enemmän keskenään tuota päivää - naistenpäivää ei vietetä mitenkään suureleisesti, onnitteluja ja kukkia ehkä. Mun mies unohti koko päivän, kun mainitsin niin onnitteli :) Miehen isä soitti ja onnitteli ja oli ihan ihmeissäään, kun oma poika menee unohtamaan koko päivän - kovaäänisesti torui poikaansa sitten ;)
Ehkä ensivuonna muistaa omakin mies....
Venäjällähän se on suuri juhlapäivä, mutta toisaalta siellä vieteään myös " miestenpäivää" kerran vuodessa.
Mieheltä sain jo onnentoivotukset kortteineen, illalla tulee vielä varmaan kukkapuska ja herkkuja. Ihan kivaa tietenkin, kun mies ottaa tosissaan tällaiset muistamiset. On kyllä muutenkin viime aikoina hemmotellut ja huomioinut normaalia enemmän - tuollainen arkihuomaavaisuus minusta on paljon tärkeämpää, ei tällaisina tiettyinä päivinä" pakkomuistamiset" .