Tapasin kivan naisen mutta hänen ammatti häiritsee.
On erä ja metsästysopas, 25 vuotias kaunis nainen. Onkohan hetero??
Kommentit (30)
Jätä se lesbo! Minun TYTTIS on kynsiteknikko eikä mikään peniskateudesta kärsivä femakko.
Vierailija kirjoitti:
On erä ja metsästysopas, 25 vuotias kaunis nainen. Onkohan hetero??
On todellakin ja varmasti munaa enemmän kuin monilla saman ikäisillä miehillä,mulle kelpaisi,mutta olenkin mies.
Onko nimenomaan metsästysopas? Ettei ollut Erä- Ja luonto-opas? Näitä ei työt paina suomessa.. T:Erä- Ja luonto-opas
Kelpaisi eräopas kyllä silmääkään räpäyttämättä. Kohdalle osunut ikävä kyllä enemmän näitä, joille Nuuksion pari metriä leveillä pyörätuolikelposilla ulkoilu"poluilla" kulkeminenkin on vähän turhan hankalaa/sottaista/kurjaa/vaivalloista ja jos ulkomaille lähdetään niin se on sitten citylomaa, skumppaa ja rannalla röhnöttämistä pakollisine klubbailuineen. Mikä nyt pieninä annoksina toki menee, mutta kaipaisi vähän muutakin.
M28
Vierailija kirjoitti:
0/5, nyt ylilaudalle siitä.
Miksi kehotat menemään ylilaudalle jos itse käytät ylilaudalta kopioitua asteikkoa?
"Yhyy en tule koskaan löytämään naista/miestä kun kaikki on niin helvetin vaativia"
"Yhyy tapaamani ihminen on sitä ja tätä ja tota, oli väärän väriset sukatkin jalassa"
Ah, nykyihmisen tuska... :D
No höpö höpö nyt. Kyllä hetskunaisetkin voi eräillä ja metsästää :). Ei ammatin perusteella voi päätellä onko homo vai hetero.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nyt. Kyllä hetskunaisetkin voi eräillä ja metsästää :). Ei ammatin perusteella voi päätellä onko homo vai hetero.
No parturimiehet nyt ainakin ovat homoja, kuten stuertit!
Kysytkö tosissasi? Etkö keksi yhtään syytä, miksi tuollainen ammatti voisi häiritä jotakuta?