Toinen silmänalus yhtäkkiä turvonnut
Eli heräsin tuossa perjantai aamuna ja oikeanpuoleinen silmänalus oli turvonnut ja on vieläkin. Sillee, että sattuu hieman jos painaa, vähän niinkuin mustelmaa painaisi. Miten sais helpottumaan, ei mitenkään kovin paha ole, että ihmisten ilmoilla käyny. Auttaako kylmäpussi vai pahentaako vaan. En lähde mitään voiteita ostamaan vaan onko ihan maallisia keinoja. Oletan kuitenkin, että häviää itsestään piakkoin ilman voiteitakin mutta nopeuttaa olisi kiva. Käyny ehkä näin joskus uuuuuseita vuosia sitten, en edes muista.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että yrität väärän otsikon alla kehittää taas penis-ketjua. Ilmiantoon menee ja taas syyksi rasismi :-)
saako täällä vastauksia keneltäkään täysijärkiseltä, toisin kuin tuo yllä oleva kommentoija
Vauvassa ei osata auttaa, ainoastaan haukkua miehiä. Sivusto onkin suunnattu suomalaisille junttinaisille...
Minulla oli vastaavia oireita, kun mun kyynelkanava tukkeutui. Vuotaako silmäsi vettä?
Kuulostaa kuin siellä olisi joku tulehdus. Kävisin näyttämässä lekurille
Sama juttu: mulla oli kyynelkanavan tulehdus, joka itseasiassa pääsi aika pahaksi, kun en mennyt ajoissa lääkäriin. Joskus myös kyljellä nukkuessa toinen silmänalus kerää nestettä, jos sitä koisii sikeästi paikallaan ja on syönyt suolaista edellisenä päivänä. Viimeksi mainitussa tapauksessa auttaa kasvojen hieronta ja runsas nesteen nauttiminen sekä liikunta ynnä kylmäpakkaus. Mikään voide ei tepsi.
Tulehdus tai roska. Käy lääkärissä, silmäoireiden kanssa ei ole leikkimistä. Itsellä harmittomaksi luulemani juttu olikin vakava aivoperäinen juttu, tosin eri asia, mutta kuitenkin.
taidatolaltöhö1244 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että yrität väärän otsikon alla kehittää taas penis-ketjua. Ilmiantoon menee ja taas syyksi rasismi :-)
saako täällä vastauksia keneltäkään täysijärkiseltä, toisin kuin tuo yllä oleva kommentoija
Mikä sinä luulet olevasi arvostelemaan kenenkään järkeä?