Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli vain vajaan parin kuukauden avoliiton jälkeen :( Miten selviän tästä?

Vierailija
17.10.2016 |

Tapasin viime vuoden joulukuussa maailman ihanimman miehen. Alettiin tapailla ja ruvettiin seurustelemaan helmikuun puolessavälissä. Vietettiin lähestulkoon kaikk iaika yhdessä ja elokuun loppupuolella päätettiin hankkia yhteinen koti. Kaikki oli ihan täydellistä ja luulin ja tunsin oikeasti että tästä jutusta tulisi pitkä ja vakava suhde. Kuitenkin viime perjantaina mies yhtäkkiä ilmoitti ettei meidän yhteiselosta tule hänen mielestään mitään ja hän tahtoo erota. Selitti kuinka meidän yhteiselo ei tule toimimaan pitkällä tähtäimellä koska ollaan loppupeleissä niin erillaisia. Mielestäni meidän yhteiselo sujui ihan täydellisesti kun ei tapeltu juuri koskaan, seksi oli maailman ihaninta ja mies oli maailman ihanin. Tavattiin toistemme vanhemmat ja läheiset ja minun vanhemmat tykästyivät mieheen ihan tosissaan.
Nyt sitten mies päätti kuitenkin lopettaa tämän erittäin hyvin alkaneen juttumme koska se ei tunnu hänestä oikealta :'(... Meidän piti mennä kahdestaan joulun ja uudenvuoden viettoon Australiaan ja puhuttiin myös, että mentäisiin ensi keväänä Amerikkaan. Miksi minulle piti tapahtua tämä? Olenki tehnyt jotain pahaa vai miksi matto vedetään jalkojeni alta kun olen onneni kukkuloilla??? Itken nyt silmiä päästäni täällä, mies otti tavaransa ja lähti viikonloppuna ja olen täällä melkein tyhjässä kämpässä nyt ihan yksin.. En kyennyt menemään edes töihin tänään Miten selviän tästä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut poistaa deittiprofiilia koko aikana.

Vierailija
22/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin taisi tulla ero tänään. Mies lähti vanhempiensa luokse, minä jäin pienen lapsemme kanssa tänne.

En oikeastaan edes osaa surra. Niin paljon loukkaavia sanoja minua ja lasta kohtaan sanoi lähtiessään, etten ole jatkamassa liittoa enää vaikka kuinka tulisi anteeksipyydellen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, vei kamatkin mukanaan? Mistä noin nopsaan sai kämpän???

Vierailija
24/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut toisen. Se voi olla ikävä sinulle kuulla, mutta siinä on järkevä selitys.

Vierailija
25/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, vei kamatkin mukanaan? Mistä noin nopsaan sai kämpän???

Minä laitoin tänään asuntohakemuksen ja sain heti tarjouksen (tosin niin paskalta alueelta, jonne ei muuta kukaan kuin hengenhädässä). Olisi ollut heti vapaa ja avaimetkin olisi voinut hakea vielä tänään.

Eli on ihan mahdollista, kunhan ei ole "turhan"kranttu (kuten itse nyt olin, hylkäsin tarjouksen).

Vierailija
26/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:ta on alapeukutettu noin paljon? Harmittaa sun puolestasi - tahtinne oli ihan normaali eikä mitenkään nopea, vaikka jotkut niin kommentoivatkin. Hyviä kommentteja siitä, että onneksi tapahtui nyt eikä vuosien päästä, nyt se ei varmasti lohduta, mutta myöhemmin kyllä. Mies varmaan ollut juuri impulsiivinen alkuhuumaihastuja, eli keskenkasvuinen kloppi - varmasti ajan kanssa olisit saanut pahempaa paskaa niskaasi. Tosiaan; koita olla ottamatta yhteyttä ja poista kaikki some-yhteydet ja puh.numero, teet vain asiat itsellesi vaikeiksi kun häntä näet tai rukoilet takaisin - sekin tulee myöhemmin harmittamaan kun pääset äijän yli. Ole aktiivinen muilla tahoilla ja vietä aikaa ystäviesi ja perheesi kanssa, hanki vaikka koiranpentu; parasta sydänlääkettä takuulla! :D Ja vanha klisee joka on niin totta: Aika parantaa. Ja kun tapaat sen oikean miehen, ei yhtään harmita tämän yhden menetys ja . Näin sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. 

27/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tosiaan ole mikään häiriö tai poikkeustilanne vaan ihan tavallinen tapa, jolla parisuhde päättyy. Harvat suhteet kuitenkaan loppuvat toisen kuolemaan, joka on sitten se viimeinen stoppi suhteelle. Yksikään suhde ei ole ikuinen.

Lohuttaako tämä tieto? Todennäköisesti ei ainakaan tällä hetkellä. Mutta minkä ymmärtää järjellä nyt, voi vaikuttaa tunteisiin kolmen kuukauden päästä.

Vierailija
28/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisesti ajateltuna on parempi, että suhde päättyi nyt, eikä vasta vuosien päästä. Ei mene aikaa hukkaan. Uutta kalaa koukkuun vain!

Kannattaa kyllä keskustella miehen kanssa asiat kunnolla läpi, niin on helpompi jatkaa.

Mies sanoi minulle lähtiessään etten ottaisi häneen mitään yhteyttä enää. Enkä edes tiedä haluaisinko tai kestäisinkö edes kohdata häntä enää...

-Ap

Vierailija
29/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies on ihastunut toiseen.Etpä muuta voi kuin hyväksyä, suret aikasi ja jatkat elämääsi.Ei se riitä että mies oli sinulle se oikea.Sinä et ollut hänelle .Se sun täytyy hyväksyä vaikka se sattuu.Kun hyväksyt totuuden alkaa helpottaa.

Ei hän ainakaan myöntänyt että ero johtouisi toisesta naisesta. Sanoi vain ettei eroon liity toista naista.

-Ap

Vierailija
30/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo aikaisemmat ovat kirjoittaneet niin hyvä kun selvisi nyt eikä vasta vuosien päästä kun on ehkä jo lapsiakin. Olisi ollut väärin sinua kohtaan ja miestäkin kohtaa roikkua suhteessa jossa ei halua olla. Olet nyt hetken aikaa ihan yksin jotta pääset eteenpäin ja sitten vaan uutta etsimään. Varmasti vielä löydät sen oikean jolle myös sinä olet oikea :) oliko ensimmäinen suhteesi? Minulla ensimmäinen kesti 1,5v ja olin niin rikki erosta että meni vuosi ennen kuin oli valmis uuteen. Pari vuotta erosta tapasin nykyisen rakkaan mieheni.

Ei ollut eka suhteeni minulla on tätä ennen ollut kolme suhdetta. Kun edelliset suhteet loppui en ollut kertaakaan läheskään niin rikki kuin nyt. Oikeasti luulin että tämä olisi ollut se loppuelämän suhde :(/..

-Ap

Vierailija
31/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne se mies lähi kamoineen kaikkineen? Oliko jo uusi kämppä hankittuna vai tyttöystävä?

Hän ainakin vakuutteli ettei toista naista ole kuvioissa. Kaiketi hän hankki uuden kämpän itselleen kaikessa hilojaisuudessa.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi