Erehdyin kertomaan miehelle että olen kokeillut peppuseksiä
Mies on siis uusi tuttavuus. Ollaan puhuttu niitä näitä toistemme seksikokeiluista ja tuli ilmi, että olen kokeillut peppuseksiä ja hän ei ole. No harrastimme eilen ensimmäistä kertaa seksiä ja hän päätti heti kysyä saako kokeilla peppuun. Meni kyllä täysin fiilikset. Että jos olen aiemmim kokeillut jotain tuommoista niin totta kai hän saa heti kättelyssä myös kokeilla? Mikä miehiä oikein vaivaa?
Kommentit (17)
Nokun olet ennenkin antanut hoonata perärööriä niin toki mies luuli että annat aina.
Vähän sama juttu kuin mies sanoisi naiselle että on ennen harrastanut juoksua ja sitten nainen kysyy lenkille ja mies loukkaantuisi siitä. Siis odottaako nainen että mies lähtisi hänen kanssaan heti lenkille!?
Uusi tuttavuus, kerrot heti kättelyssä että annat perää ja sitten loukkaannut että kuinka se kehtaa sitä pyytää? Aika hauska.
Ehkä sittenkin vain halusit markkinoida miten villi ja rietas oot petissä, vaikka oikeasti et ihan niin olekaan?
Ei se haittaa, tärkeintä on että tekee vaan sitä mikä on itselle ok.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma? Eikö mies saisi edes kysyä?
Saahan sitä kysyä, mutta vähän tahdikkuuta olisin toivonut. En halua kokeilla ensimmäisellä kerralla uuden kumppanin kanssa tämmöistä, vaan tuli nimenomaa mieleen että mies olettaa minun heti olevan valmis kokeilemaan peppuseksiä myös hänen kanssaan, olenhan sen jo aikaisemmin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kysyä, mutta vähän tahdikkuuta olisin toivonut. En halua kokeilla ensimmäisellä kerralla uuden kumppanin kanssa tämmöistä, vaan tuli nimenomaa mieleen että mies olettaa minun heti olevan valmis kokeilemaan peppuseksiä myös hänen kanssaan, olenhan sen jo aikaisemmin tehnyt.
Ehkä mies ajatteli, että jos olet peppuseksin ystävä ja myös sinä haluat sitä ja jos jostain tykkää niin miksi viivytellä sen toteuttamista..? Ei me miehet osata lukea ajatuksia eikä mies tuossa tehnyt mitään väärin.
Montako vuotta pitäisi odotella että voi rohjeta pyytää audienssia mystiseen perseeseesi ilman närkästymisiä?
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä neiti, tohtiiko tokkiinsa tässä nyt niin kysyäkään, mutta sallinetteko jotta hieman kyrvälläin koskettelen neidin kunniankoloa hellävaroin?
Ai tälleen kysyä vain?
No onko noin yksityisiä juttuja heti pakko kertoa uudelle hoidolle? Ootteko viikkoakaan tunteneet? Samat sanat miekkoselle, jos hän aloitti koko keskustelun seksikokemuksista. Niistä puhutaan sitten paljon paljon myöhemmin, ei tutustumisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
No onko noin yksityisiä juttuja heti pakko kertoa uudelle hoidolle? Ootteko viikkoakaan tunteneet? Samat sanat miekkoselle, jos hän aloitti koko keskustelun seksikokemuksista. Niistä puhutaan sitten paljon paljon myöhemmin, ei tutustumisvaiheessa.
Onko niistä fiksua keskustella koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niistä fiksua keskustella koskaan?
Mieltymyksistä on ainakin fiksua keskustella. Ja tässä yhteydessä keskustelut voivat olla aika outoja, jos ei voi paljastaa mitä on kokeillut ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
En näe ongelmaa.
Mä näen. Antaa ymmärtää muttei ymmärää antaa.
En minäkään näe tuossa mitään ongelmaa? 😅. Mies varmaan oletti että yrität vihjailla haluavasi ensimmäisellä lerralla peppuseksiä kun kerran otit sen puheeksi.
Ihme touhua... Kerroin joskus eksälleni että pitäisin siitä jos hän voisi antaa minulle suuseksiä, hän kieltäytyi ja sanoi että ei tykkää siitä. Vastasin asian olevan ok. Sitten eräänä iltana otti sitten kyrvän suuhun ja sanoi: "Olen yllätyksiä täynnä".
Mä kyllä ymmärrän ap:ta. En antaisi peppuseksiä ekalla kerralla kuten en suuseksiäkään.
Erityisesti peppuseksin kohdalla pitää luottamukaen toiseen olla kunnossa. Vaatii liukkarin, sitä ei välttämättä ole. Eka kertalaista piyäisi hommassa myös neuvoa.
Kun ensimmäinen kerta muutenkin suurella todennäköisyydellä on säätämistä, ei siihen sotketa mukaan peppuseksiä. Itse haluan myös huuhdella pepun sisältä ennen peppuseksiä, se homma tuossa luultavasti olisi myös hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ongelmaa.
Eli siis jos kerran on kokeillut jotain ja vaikka on todennut, ettei se ole itselle miellyttävää (tai on jopa suorastaan vastenmielistä), niin sen takia pitää aina ja ikuisesti jatkossa kaikkien kanssa tehdä sitä samaa, "kun on kerran ennenkin antanut..."?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ongelmaa.
Eli siis jos kerran on kokeillut jotain ja vaikka on todennut, ettei se ole itselle miellyttävää (tai on jopa suorastaan vastenmielistä), niin sen takia pitää aina ja ikuisesti jatkossa kaikkien kanssa tehdä sitä samaa, "kun on kerran ennenkin antanut..."?
WtF? Nyt se muuttui yhtäkkiä epämiellyttäväksi tai vastenmieliseksi. Keksitty siis koko juttu koska se elää.