Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua yksinhuoltajia jotka saa sossusta ja valittaa kun ei rahat riitä.

Vierailija
17.10.2016 |

Perusosat on minun mielestäni hyviä ja osan laskuistakin maksaa sossu. Kaverini saa sossusta sen perusosan, ruoka-apua välillä, vasta sai vaaterahaa 300..Itselle tulee soviteltu päiväraha, palkkaa 250-600 euroa palkkaa, 170 euroa elareita, lapsilisät ja asumistukea. Säästöön mulla menee vähintään 200 euroa kuussa ellei ole isompia menoja. (tässä kuussa huonekaluihin 240 niin säästöön 120. Lisäksi vielä poltan ja kerran kuukaudessa baarittelen. Elämänhallinnan puutetta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee tämä ketju täältä, älkää turhaan tuhlatko voimianne enää valitukseen!

Vierailija
22/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vain että lapset kuuluu ottaa huostaan jollei niitä itse pysty elättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. olisin oikeutettu toimeentulotukeen, mutta olen pärjännyt hyvin ilmankin.

Poltan ja käyn viihteellä kerran tai kaksi kuukaudessa.

Lapsilta ei mitään puutu ja säästöönkin saan muutaman kympin kuukaudessa.

Kannattaisiko lopettaa polttaminen ja käyttää nekin rahat vaikka lapsiin. Taattusti ruokavaliossa, vaatteissa ja harrastuksissa olisi aina parannettavaa.

Joo tupakkaan menee 50e/kk, se raha on pois mun jutuista. En esim. käy kampaajalla, vaatteita ostelen itselleni todella harvoin. Tingin omista menoistani, en lasten.

Hoidathan tupakoinnin aiheuttamat sairautesikin omista rahoistasi, kiitos. Niitä nimittäin tulee vielä.

T. sh

Vierailija
24/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi saa vaaterahaa? Ja noin paljon? Ikinä en ole itse saanut ja hyvin pärjää pienelläkin kun hiukan miettii ostoksiaan ja karsii turhia laskuja pois. 

En olisi uskonut, että vielä nykyaikana on näitä "sentraalisantroja",  luulin niiden kuuluvan vanhoihin kotimaisiin elokuviin. Vaan näköjään näitä juoruämmiä ja toisten kadehtijoita on nykyaikanakin pilvin pimein. Ei ole maailma edistynyt siinä mielessä, surullista kyllä.

Vierailija
25/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi saa vaaterahaa? Ja noin paljon? Ikinä en ole itse saanut ja hyvin pärjää pienelläkin kun hiukan miettii ostoksiaan ja karsii turhia laskuja pois. 

Koska sossusta on oikeus saada kerran vuodessa vaateraha. 100 euroa per henkilö. Kaikki vaan ei tiedä.

Kiva kun kerroit! Taas yksi kadehtimisen aihe näille saatanan ämmille täällä. Että ihan vaaterahaakin köyhät saavat... En lakkaa ihmettelemästä tätä porukkaa.

Ensinnäkin tämä fakta on tullut ihan sosiaalityöntekijältä. Harkinnanvaraista se tietenkin on mutta käytännössä menee aina läpi pitkäaikaisasiakkaalla. Ja toisekseen, eihän nämä mitään köyhiä ole! Muutenhan minäkin olisin köyhä ja kun mietin omaa elämääni niin olisi loukkaus ns. oikeita köyhiä kohtaan jos sanoisin olevani köyhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi