Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri myönsi suoraan että haluaa minut baariseuraksi koska olen rumenpi kuin hän

Vierailija
17.10.2016 |

Ja hän saa näin huomion vaikka on ylipainoinen mutta kauniskasvoinen. Minä olen niin huomattavan ruma että hän saa huomion. Tuhannen päissään tunnusti tuon kun ihmettelin miksei hän koskaan halua muita kavereitamme seurakseen. Selvisipä tämäkin. Ei muista koko juttua ja kieltää sanoneensa noin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyväkroppainen laita jotkut tyrkkyvaatteet ja näytä "kaverille" kuka sitten kerää katseet.

Vierailija
2/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän peruste tuo on. Tulisit joskus minun baariseuraukseni, tosin en baareista liiemmin perusta. Saisit minun huomioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli tällainen baariystävä joka halusi siskoni aina baarikaveriksi. Ja aina baarissa tämä kaveri häippäsi kesken kaiken "laadukkaampaan" seuraan. Onneksi siskoni järkiytyi! Tämä kaveri...

Vierailija
4/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kieltää sanoneensa? Kuvitteleeko, että kieltämällä sinä unohdat kuulleesi?

Vierailija
5/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on kautta aikojen ollut.

Vierailija
6/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raadollista.

Missä tilanteessa kertoi tämä'n? Kännissä? Puhuikohan kateus?

Vierailija
7/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi lohduttautua sillä, että todennäköisesti ne miehet joiden huomion kaveri baarissa saa tulevat kuitenkin kaikkoamaan, kun kaverin ruma luonne tulee esiin.

Vierailija
8/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sulla nyt tuollaisia kavereita on? Lihavuus ei sinänsä nyt niin kauhea vamma hänellä ole, sen saa halutessaan pois. Vakavampi juttu on ilkeys ja tyhmyys, ne usein seuraa koko elämän ajan sinne hautaan asti. Sinä taas voisit valita seurasi tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän