Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa. Kohta on taas joulu. :)

Vierailija
17.10.2016 |

Onko täällä muita joulufiilistelijöitä? Joulu on vuoden ihaninta ja tunnelmallista aikaa. Ihana kun kaupoissa alkaa olee koristeita ja ikkunoissa näkee jo valoja. Itse en oo vielä kehdannut laittaa joluvaloja mutta tossa marraskuun alussa varmaan jo laitan. Ja michael bubleen joululevyn soimaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita jouluihmisiä löydy? :(

Vierailija
2/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Ei malta odottaa, että pääsee laittamaan jouluvaloja ja tekemään jouluruokia :) Niin ihana tunnelma ja tuoksu koko talossa. Täytyy vaan toivoa, että tulisi oikein paljon lunta, niin olisi kaikki kohdallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, ja olenkin jo tehnyt oman joulualoitukseni :) minulla kova joululahjojen neulonta menossa ja glögiä kupissa. Ensimmäisen ostolahjan hankin eilen.

Tämä odottaminenkin on tunnelmallista! Mukavaa joulun odotusta sinullekin :) ~

Vierailija
4/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jouluihminen, mutta nyt eletään vasta lokakuun puoliväliä. Mun joulufiilistelyni alkaa itsenäisyyspäivän jälkeen.

Vierailija
5/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin juuri tänään laittaa ensimmäiset tunnelmavalot ja juoda ekat glögit.

Vierailija
6/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon joulu ilahduta, kun joutuu yksin viettämään.

Vierailija
7/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gliögiä ostin jo ja Pinterestiä olen kovin selaillut. Ekat joululahjatkin ostin jo kaappiin, ja valokuvalahjoja varten on jo kuvien läpikäynti/muokkaaminen käynnissä. Järjestämme myös ensi kerran meillä pienen kaveriperheiden joulupäivällisen, joten sitäkin ruokalistaa on jo luonnosteltu. Varsinaiseen joulupöytään pääsemme vanhemmillemme.

Valokuvalahjat täytyy tilata ajoissa, ja alkaa hankkimaan ekaluokkalaiselle kaikkea kivaa pientä joulukalenteriin. Uusia sukkia tyttö ainakin tarvitsee, tarroja ja kiiltokuvia (joita voi sitten käyttää jouluaskarteluun...), uusi piparimuotti, uusi kuusenkoriste, pinnejä ja ponnareita (tuunaan vanhoista maalilla ja koristeilla ''uusia''). Meillä siis tonttu tuo joka päivä pienen viestin ja lahjan. Esim. ''Tässä uusi piparimuotti, pakkasessa on taikinaa. Iloista leipomista! T. Tonttu''

Vierailija
8/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinkuin viime vuonna ja ensi vuonna vitun paskiainen

Vierailija
9/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän täällä on hoettu jo elokuusta asti. :D

Vierailija
10/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jo kylmempinä aamuina tullut siitä ilmasta jo joulufiilis.

Joulua varjostaa tänä vuonna ainoastaan se, että aiempina vuosina olen tehnyt joululaatikot myös kahdelle rakkaalle sukulaiselle, mutta he molemmat ovat nyt nukkuneet pois😕

Tänä vuonna on siis hautausmaalla kaksi rakasta lisää, joille vien kynttilät, mieluummin olisin tehnyt heille sitä ruokaa myös tänä jouluna.

Mutta vaikka tälle joululle on haikeutta, niin kyllä se jouluilo löytyy myös. Glögiä ajattelin ostaa, siitä tulee ihana jouluinen tuoksu ☺ Koristeet ja valot laitan ensimmäisenä adventtina.

Vierailija
11/11 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällö kans yksi ilmoittautuu! Yritän vielä pidätellä, mutta pään sisässä vilisee jo joulu.

Lasten joulukalenteria on jo vähän mietitty, muutama joululahjaidea on laitettu ylös. Aaton ohjelmaa on jo pohdittu, se oli viime vuonna liian täysi lapsille, pitää karsia. Askartelukaappia siivotessa totesin että joulukorttien kanssa päästään aika pitkälle ihan sillä mitä kaapissa jo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän