Vihaan työtäni
Huomenna taas sinne paskaan, paskaan, paskaan, PASKAAN lafkaan. Huokaus.
Kommentit (11)
Mäkin tykkään työstäni ja vihaan paskaa työyhteisöä... Miten kaikki mielipuolet onkin saatu kerättyä juuri meille töihin? Olisi niin leppoisaa kun vaan sais yksin työskennellä.
Ajattele positiivisesti: Kohta robotit vie meidän kaikkien työpaikat! Mua ei ainakaan haittaa yhtään!
Sama juttu :( It-alalla olen ja nyt jo huomaan että leuka on kipeä kun olen jo viime yönä jännityksestä ja ahdistuksesta puristanut hampaita yhteen koko yön. Ahdistaa, pelottaa :( Kammottava kiire ja hätä iskee heti ovelta kun sinne huomenna taas menen.
Minä en varsinaisesti vihaa työtäni mutta aamulla motivaatio on täysnolla. Ehkä pimenevä syksy vaikeuttaa aamuja myös. Puolen päivän jälkeen usein helpottaa.
Pidän työstäni, mutta maanantait ovat pahoja, koska viikonlopulta on kertynyt väkisinkin univajetta. Mutta kun maanantaista selviää niin voi nauttia taas loppuviikosta.
Voimia ap! On aivan hirveää olla työssä, josta ei pidä tai jossa on hirveä työilmapiiri.
Vihaan työtäni yksityisessä vanhusten hoitopaikassa. Pomo ei edes anna potkuja, koska tietää, että kukaan ei tule tähän orjapaikkaan töihin. Taidanpa soittaa olevani sairas aamulla, joutuupa eukko tekemään kerrankin itse töitä.
Vielä pitäisi kestää tätä paskaa 5kk, teimpä vielä typerän virheen perjantaina, mistä varmaan tänää tulee sanomista, ahdistaa niin vietävästi jo nyt. Antakaa vertaistukea :(
Vierailija kirjoitti:
Vielä pitäisi kestää tätä paskaa 5kk, teimpä vielä typerän virheen perjantaina, mistä varmaan tänää tulee sanomista, ahdistaa niin vietävästi jo nyt. Antakaa vertaistukea :(
huomenna siis...
Mä tykkään kyllä työstäni mutta siinä on huono palkka ja ikävät työajat. Työyhteisö on kyllä paras mitä mulla on ikinä ollut samoin esimies. Jaksan kun voin valita työpäiviä, jotka teen.
Mä tykkään työstäni, mutta toivoisin että muut olisivat jossain työreissuissa koko päivän. En jaksa sitä hermoheikkoa tyyppiä enää yhtään.