Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko/ostitko imetysvaatteita?

Vierailija
16.10.2016 |

Oletko ostanut erikseen imetysaikana imetyspaitoja/mekkoja? Millaisia ja mistä? Miksi/miksi ei? Itse olen ostanut toppeja ja mekkoja, Boob ja Mamalicious. Mun mielestä ei ole turhakkeita,koska kuitenkin käyttöikä jollain tavallisella paidallakaan ei ole vuosikausia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoinaan ostanut koska niitä oli vähän tarjolla ja ne oli kalliita. Imetin pitkään.

Nyt iltatähti tulossa ja aion satsata imetysvaatteisiin. Aion ostaa liivien lisäksi toppeja, paitoja ja pari mekkoa. Zalandolta löytyy vaikka mitä. Tarkoitus on hankkia jo odotusvaatteeksi sellaisia jotka synnytyksen jälkeenkin käy pömppiksen peittämiseen.

Vierailija
2/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että korkea hinta on monelle syy jättää ostamatta. Varmaan tulisi enemmän ostettua,jos saisi samalla hinnalla kuin normipaitoja ja mekkoja. ap.

Vierailija
4/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivejä Ja pari toppia, mutta en mitään semmosta itsekseen pidettävää. Mulla oli imetysaikana imetysliivit, tavallinen toppi ja sen päällä paita, jota nostin ylös. En kaivannut erityisiä imetysvaatteita, vaikka ne varmasti ovat monelle käteviä.

Vierailija
5/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia imetyspaitoja kertynyt. Imetysliivejä olen myös käyttänyt. Etenkin alussa koin käteväksi imetyspaidan kun rinnat turvoksissa ja pinkeät,helpompi imettää huomaamattomasti pientä vauvaa kun kolo juuri oikeassa kohdassa. Isomman kanssa on jo helpompi "säätää".

Vauvani eivät ole kovin mielissään olleet harson/huivin alla syömisestä. Esikoisen kanssa ei onnistunut ollenkaan.

Vierailija
6/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhden äitiysmekon sain siskoltani. Sellainen kuparinruskea collegekankainen...

Käytin tavallisia vaatteita. Tuubitoppeja ja trikoota.

Vierailija
7/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä ostin paitoja ja toppeja ja mekon kirpparilta. En maksa maltaita niistä, ja hyvön näköisiä ne "halpispaidatkin" on :)

Vierailija
8/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari t-paitaa, joita käytän lähinnä kotona. Liivit on pääasiassa imetysliivejä. Muuten oon menny ihan normivaatteilla, pidän aina toppia alla niin riittää kun nostaa päällimmäisen paidan. En oo ikinä kokenut tarvetta varsinaisille imetysvaatteille, nyt jo toista lasta imetän.

Vierailija
9/9 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä ostin kahden imetysliivin paketin, eivät kestäneet yöliiveinä käytettynä edes 6kk ajan. Olivat myös eri kokoiset, vaikka ymmärsin niiden olevan samaa kokoa ostaessa. Liivikaupasta hain yhdet hyvät imetysliivit, olisi ehkä kannattanut ostaa useammat.

Ostin syksyä ja talvea ajatellen kaksi Boobin B.Warmer -hupparia alemyynnistä 25€ hintaan. Ei minusta kallis, näitä olen käyttänyt imetyksen lopetettuanikin kun ovat niin mukavat päällä :D. Ristiäisiin ostin imetysmekon (Fancy Mom, 40€) ja sitä käytin välillä vaunulenkeillä ja muissakin juhlissa. Mamaliciouksen pitkähihainen 5€ ja juhlava toppi 15€. Tuosta pitkähihaisesta en tykännyt, myin sen samalla hinnalla käytettynä. Loput jätin odottamaan uutta vauvaa.

Seuraavaan kesään ajattelin ostaa vielä pari kesäistä paitaa ja mietin kehtaako toisen lapsen ristiäisissä olla samalla mekolla kuin esikoisen. Hyvät ja tukevat liivit vielä metsästän jostain, on se liikkuminen hölskymättömillä maitotisseillä paaaaaljon mukavampaa!