Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä sille voi, jos sen 30v miehen kanssa vaan synkkaa paremmin, kuin oman ikäisten kanssa?

Vierailija
15.10.2016 |

Nyt pari kuukautta opiskeltu samaa alaa ammattikorkeassa ja kiinnostusta molemmilla olisi, aloite vain uupuu. Tykätään samoista asioista, elämänkatsomus on samanlainen, meillä on monia yhteisiä mielipiteitä ja viihdytään samanlaisissa paikoissa. Olen 19 hän 30. Nauretaan ja vitsaillaan ja hömpötellään yhdessä ja tehdään koulujuttuja kahdestaan, yksin ja porukassa ihan yhtä lailla. Samat harrastukset, musiikkimaku ja mieltymykset.

Haluaisin jotain muutakin, mutta en osaa tehdä aloitetta ja mies varmaan epäröi, kun tietää ikäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan jees :) Nyt jos olisin naista etsimässä itselleni, niin voisin alkaa seukkaamaan 18-25v kanssa :) T: m 31v

Vierailija
2/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ikis. Nämä ei vaan lopu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ns. normaali kolmekymppinen ei ole kiinnostunut 19-vuotiaasta, ainakaan seurustelumielessä. Olit sitten miten kypsä tahansa olet silti todella nuori ja kolmekymppinen mies on aikuinen. Harkitse. 

T: 26v mies

Vierailija
4/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ikis. Nämä ei vaan lopu.

Anti-ikis, ei ikis.

5/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli melkein sama ikätilanne kun tapasimme. En huolehtisi siitä iästä, vaan kemiasta. Jos synkkaa niin synkkaa, olette kumpikin aikuisia. Ei sitä kukaan, ikistä lukuunottamatta, pahalla katso. 

Vierailija
6/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Mun mies on mua 9 vuotta nuorempi, mä 31 ja mies 22 vee. Mentiin naimisiin kesällä.

Ehkä mä oon lapsellinen tai ehkä mun mies on kypsempi, en tiedä. Mutta me vaan satuttiin toistemme tielle ja rakastuttiin, ikäerosta huolimatta.

Aluks oli kauheaa sanoa, että mun poikaystävä on 19 vee, silloin kun siis alettiin seurustelemaan. Nykyään en enää edes muista koko ikäeroa.

7/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni ns. normaali kolmekymppinen ei ole kiinnostunut 19-vuotiaasta, ainakaan seurustelumielessä. Olit sitten miten kypsä tahansa olet silti todella nuori ja kolmekymppinen mies on aikuinen. Harkitse. 

T: 26v mies

Etkö usko kemiaan? Rakkauteen tai edes ihastumiseen? 20-vuotias nainen ja 30-vuotias mies voivat olla molemmat hyvässä sitoutumisiässä.

Vierailija
8/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Meillä minä 42 v, mies 31 v.

Vierailija
9/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kieltämättä itsekin vähän epäröin mm. oman äidin mielipidettä ja isä varmaan nirhaisi koko tyypin ensi-istumalta. Taidankin seuraavalla kertaa tavatessa sanoa tuolle miehelle, että tykkään hänestä enemmän kuin ystävänä ;) Pidetään peukkuja, etten ole lukenut tyypin toimintaa väärin. Siis, että haluaakin olla vain kaveri

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä