Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua luullaan kokoajan ulkomaalaiseksi, vaikka oon täysin suomalainen.

Vierailija
15.10.2016 |

Eli siis joo, olen ihan täysin suomalainen jolla on mustat hiukset ja ruskeat silmät nk. suklaasilmät, sekä ruskeahko iho. Mua on alkanut pikkuhiljaa nyppimään, kun aina kaupungilla mua luullaan jokskin ulkomaalaiseksi, esim mulle on kaupan kassalla tai infopisteissä ruvettu puhumaan englantia, mutta olen sanonut, että "olen ihan suomalainen".
Vanhempani ovat molemmat ruskeahiuksisia ja suomalaisilla kasvonpiirteillä varustettuja. He ovat kotoisin Karjalasta (Tuupovaarasta ja Ilonmantsista) isällä on ruskeahko iho ja äidillä taas aika vaalea. Oon meinannut saada turpiinikin jopa tämän tummuuden takia Helsingin yöelämässä, kun kävelimme avovaimoni kanssa kotiin, hän on siis tyypillisen eloveenatytön näköinen. Uhkailijat väitti että "mamu vie taas meidän naiset". Onko mitään keinoja miten voisi esim vaalentaa ihoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2/5

Vierailija
2/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla sama paitsi ei ole tumma iho eikä edes musta tukka, että ei välttämättä mikään auta jos ei värjää itteään blondiksi. Ihmisillä on kumma käsitys suomalaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkotasoinen provo, 0/5. Eli siis joo, ei mene unelmoijilla vahvasti.

Vierailija
4/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkotasoinen provo, 0/5. Eli siis joo, ei mene unelmoijilla vahvasti.

En ole aloittaja, mutta miksi on heikkotasoinen provo? Etkö tunne ketään tummaihoisia suomalaisia, siis sellaisia, joilla ei ole ulkomaalaista perimää? Mulle tulee omasta tuttavapiiristäni heti useampi mieleen. Etelä-Pohjanmaalla asuvat varmasti tuntevat useammankin tummahiuksisen ja oliivi-ihoisen, täällä kun heitä löytyy myös paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi