Voi ei! Hiusten värjäys meni pilalle ja mulla olisi illalla treffit!
Miksi olin näin tyhmä ja menin iskemään tuon värin päähän tänään?! Minulla siis on vaaleat hiukset joita yritin sävyttää tummanvaaleiksi. Näistä tuli ruskeat joista paistaa vielä punaista läpi. Näyttävät kamalilta. En kehtaa mennä treffeille!
Kommentit (9)
Tukka vaan kiinni. Tai sovit kävelytreffit ja beanie päähän? Tai ryntäät ekaan kampaamoon ensiapuun?
C-vitamiini "vaalennus" on pelastanut minut monet kerrat. Eli joko apteekista haet askorbiinihappojauhe pussin tai murskaat ihan kaupasta saatavia c-vitamiini tabletteja(esim. c-max strong) ja sekoitat shampooseen, annat vaikuttaa n.30 min. Tämän voi myös toistaa muutaman kerran. Kuivattaa hieman, mutta ei vaurioita hiuksia kuten värinpoistot.
Höpsis! Kannat pääsi ylpeydellä ja tekaiset siihen jonkun upean kampauksen!
Vedä kaljuks.
Jos seuralainen ihmettelee, niin sano että sulla on syöpä ja tuherra vähän itkua, niin se herättää siinä hellimisen tunteita. Totea vielä koukutkseksi vihjaten et "tää ei oo sit ainut pää mikä mulla on kalju"...
;) Saletisti natsaa!
Värjäät vaan uudestaan päälle, kyllä se siitä :) Ja hyvin vielä kerkiää jos vasta illalla on treffit.
Peset syväpuhdistavalla useemman kerran niin että väri kuluu pois. ja muhittelet kookosöljyssä.
Soita kotikuntasi kampaamot läpi. Jostakin voi löytyä aika tälle päivälle.
C-vitamiinivaalennus + kuivashampoo vie varmasti väriä pois. Sen jälkeen joku erittäin hoitava hoitoaine, jotta saat hiuksiisi kosteutta.
Tee treffeille kiharakampaus. Olen huomannut, että jostakin syystä huono väri näyttää kaikista hirveimmältä suorassa tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Peset syväpuhdistavalla useemman kerran niin että väri kuluu pois. ja muhittelet kookosöljyssä.
Tämä siis toimii nimenomaan tuoreeseen väriin.
No siinähän on ainakin loistava jäänsärkijä. Väkerrät jonkun kampauksen ja hiuskoruja ja huiveja tms, niin ettei värierot näy selvästi.