Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, jota ei oteta vakavasti

Vierailija
15.10.2016 |

Palstan perusteella varmaankin sellainen wt.

Miten saisin itseeni syvyyttä lisää? Siis henkisesti? Oon ihan tavallinen mutta mitenkään fiksu en ole. Ja se on aika noloa näin nelikymppisenä myöntää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen itse huomannut, että ne jotka otetaan vakavasti ja ovat hyvä keskustelukumppaneita,

ovat kyllä hieman tylsää seuraa. 

Vierailija
2/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen itse huomannut, että ne jotka otetaan vakavasti ja ovat hyvä keskustelukumppaneita,

ovat kyllä hieman tylsää seuraa. 

Kyl mä osaan ihan syvällisiä jutella, mutta mistään tieteestä ja taiteesta en tiedä mitään.

Pitäskö lähtee museoon?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit sivistää itseäsi. Katsele dokumentteja eri aiheista ja etsi jotain, mikä sinua kiinnostaa. Hanki tietoa eri asioista. Sosiaalisia taitoja oppii harjoittelemalla. Ole ystävällinen, rehellinen ja avoin. Tutustu esim. yhteiskunnallisiin asioihin, politiikkaan tai jos haluat pyöriä akkapiireissä niin varmaan johonkin julkkikset, ulkonäkö, meikit, yms. paska, mikä ei itseäni henk.koht. ole koskaan kiehtonut.

Tai ylipäätään pyri paikkailemaan niitä aukkoja yleissivistyksessäsi, joiden suhteen koet jääväsi keskusteluissa ulkopuoliseksi.

Kyllä se siitä. :)

Vierailija
4/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on myös lakata punnitsemasta itsetuntoasi sen mukaan, mitä muut sinusta ajattelevat ja keskittyä miettimään, minkälaisia piirteitä sinä itse arvostat ihmisissä ja pyrkiä ainakin omalta osaltasi kehittämään niitä puolia itsessäsi. Niin minä teen. Ennen kaikkea haluan olla hyvä itse arvostamissani asioissa, muiden ihmisten mielipiteet eivät kauheasti kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että otetaan vakavasti alkaa siitä, että tajuaa ettei ole fiksu.

Toinen, älä kuuluta suureen ääneen luulojasi ja ennakkoluulojasi. Tyhmiä saa kysellä, niinhän nobelvoittajankin kerrotaan tehneen aina. Tosin älä kysele toiselta kolmannen asioita, se on aidosti tyhmää.

Vierailija
6/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettei henkinen syvyys tule älystä ja oppineisuudesta vaan omasta persoonasta. Eli keskity niihin asioihin, jotka sinuun vetoavat, riippumatta kiinnostavatko ne muita.

Vierailija
7/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ei kaunista ketään ja ei missään tapauksessa saa aikaan sitä, että joku viitsisi sinua kauempaa katsella tai kuunnella. Kerropa enemmän taustoistasi ja tavastasi olla ihmisten kanssa. Onko sinulla ystäviä? Mitä työtä teet? Harrastatko jotakin? Oletko lapseton?

Vierailija
8/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään lähtökohtaisesti bimbona barbiena, ennen kuin tutustuu. Syy: olen blondi, monen mielestä ihan nätti, harrastan paljon liikuntaa, tykkään kropastani ja pukeudun mielelläni hyvin istuviin vaatteisiin. Tämän takia naisten oletus tutustumatta sitten onkin, että olen leuhka diiva ja varma miestennielijä, miesten että olen aivoton blondi jota on kiva kuolata salaa. :(

Moni on sanonut tutustuessa, että et oo ollenkaan sellainen kuin oletin, vaan oletkin fiksu ja ystävällinen. Kiva kun kerroit, ja kiitti hei kun lähtökohtaisesti oletit jotain muuta. Ja siis en niele kenenkään miehiä, oma mies ja perhe riittää.

Vierailija
9/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, ettei henkinen syvyys tule älystä ja oppineisuudesta vaan omasta persoonasta. Eli keskity niihin asioihin, jotka sinuun vetoavat, riippumatta kiinnostavatko ne muita.

Kiitos kaikille vinkeistä ja viesteistä.

Löyain jo muutaman aihe-alueen jotka kiinnostavat. Helsingin historia ( varsinkin Suomenlinna), patsaiden salaliittoteoriat, Helsingin murhamysteerit sekä se mikä eniten kiehtoo eli yliluonnolliset kyvyt:)

Kyl tää tästä!

Ap

Ja todellakin on ihan hirveen huono itsetunto. Se johtuu lapsuuden traumoista, mutta nyt pusketaan eteenpäin!

Vierailija
10/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vinkeistä ja viesteistä.

Löyain jo muutaman aihe-alueen jotka kiinnostavat. Helsingin historia ( varsinkin Suomenlinna), patsaiden salaliittoteoriat, Helsingin murhamysteerit sekä se mikä eniten kiehtoo eli yliluonnolliset kyvyt:)

Kyl tää tästä!

Ap

Ja todellakin on ihan hirveen huono itsetunto. Se johtuu lapsuuden traumoista, mutta nyt pusketaan eteenpäin!

Plääh, 0/5.

Vierailija
11/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy museoissa. Tutki teoksia ja tee muistiinpanoja sinua sykähdyttävistä asioista.

Lue kirjoja. Kuluta taidetta sen eri muodoissa. Harrasta intohimoisesti. Mene tanssimaan. Innostu muodista.

Tärkeää on, että kuluttamisen lisäksi innostut ja myös painat asioita mieleen. Tee vaikka muistiinpanoja. Puhu ihmisille kokemuksistasi - miten ne sykähdyttivät.

Mitä tahansa mikä sinua kiinnostaa!

Vierailija
12/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso huvikses "Haluatko miljonääriksi" - ohjelmaa. Alkupään kysymykset ovat yleistietoa. Huomaat pian aihealueet, joihin et osaa vastata. Mieti itseksesi, ovatko ne sellaisia, että sinun pitäisi tietää jotain, jos eivät ole, olet tuiki tavallinen. Sellainen kuin me muutkin. Ei ihmisen tarvitse tietää kaikesta kaikkea. Lehtien lukeminen ja tv-uutisten seuraaminen riittää melko pitkälle.

Vierailija
13/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sun vähättelijätkään mitään kulturelleja intellektuelleja ole vaan päinvastoin ennakkoluuloisia ihmisiä, jotka pitävät itseään parempina ja aliarvioida sinua. Saadaksesi arvosyusta lopeta ajattelemasta, että sinun pitäisi olla parempi tai toisenlainen ja ala vaatia kunnioitusta itsellesi juuri sellaisena kuin olet.

T. N46, joka aina ollut ns blondin näköinen, mutta, ajatellut, että v*tut siitä, olen fiksu ja pätevä, vähättelijät ovat väärässä ja vaadin tulla otetuksi vakavasti, ja on sitten otettukin

Vierailija
14/14 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pidetään lähtökohtaisesti bimbona barbiena, ennen kuin tutustuu. Syy: olen blondi, monen mielestä ihan nätti, harrastan paljon liikuntaa, tykkään kropastani ja pukeudun mielelläni hyvin istuviin vaatteisiin. Tämän takia naisten oletus tutustumatta sitten onkin, että olen leuhka diiva ja varma miestennielijä, miesten että olen aivoton blondi jota on kiva kuolata salaa. :(

Moni on sanonut tutustuessa, että et oo ollenkaan sellainen kuin oletin, vaan oletkin fiksu ja ystävällinen. Kiva kun kerroit, ja kiitti hei kun lähtökohtaisesti oletit jotain muuta. Ja siis en niele kenenkään miehiä, oma mies ja perhe riittää.

Päätit sitten kehua itseäsi taivaisiin, sen sijaan että olisit keskittynyt aloittajaan ja hänen pulmaansa? Ehket olekaan niin syvällinen kuin luulet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä