Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, jolla on todella hyvä vartalo ilman, että hän harrastaa yhtään liikuntaa?

Vierailija
15.10.2016 |

Eräs ystäväni on tällainen. Ei harrata käytännössä mitään liikuntaa. Silti kaikki varatutkin miehet tulevat aina jumaloimaan hänen vartaloaan ja kysymään, mitä liikuntaa hän harrastaa. On hoikka, mutta tavallaan kurvikkaan näköinen strategisista paikoista.

Lisäksi eräällä miespuoleisella opiskelukaverilla aivan mielettömän hyvä kroppa. Syö lähinnä pizzaa ja istuu tietokoneella. Käy kuulemma joskus pelaamassa frisbee-golffia.

Geenit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Mulla on myös hoikka mutta kurvikas kroppa ja voin syödä mitä huvittaa.

Vierailija
2/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta.

Ja ihmettelen aina niitä, jotka harrastavat paljon, eikä koskaan uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Oli. Homma muuttui 40+

Siihen saakka timmi tiimalasvartalo. Ei liikuntaa.

Vierailija
4/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä on, kova dokaamaan (siis ei deeku vaan normaali käyttö) ja syö pitsaa/hamppareita, satunnaista urheilua - kroppa hyvä!

Naisista en nyt niinkään - kaikki hyvä kroppaa tekee säännöllistä liikuntaa muodossa tai toisessa, nuorilla 20+ voi kroppa olla kunnossa ilman liikuntaakin

Vierailija
5/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim lifeofsilja... Nythän se on vasta kunnon lenkkeilyn alottanut, mutta on kertonut että syö kaikkea paskaa ja salilla käy kerran kesässä. Mun mielestä sillä on tosi hyvännäkönen kroppa. Kai ne on ne geenit.

Vierailija
6/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hän on myös viiden lapsen äiti. Eikä oo kauankaan, kun laittoi profiilikuvakseen bikinikuvan itsestään fb:ssä. 36-vuotias

Vierailija
7/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kaveri +30v jo 2lasta ei ikinä harrastanut mitään, vetää röökiäkin, saa nähdä kuinka jyrkkä alamäki on kun ikää kertyy?

Mulla oli kanssa ihan hyvä kroppa vaikka en liikuntaa harrastanut, mutta tein ruumiillista työtä ja olen ollut muuten aktiivinen.

Tuossa 34-5v ikäisenä alkoi selkä vaivat ja ruumiillinen alamäki samalla, nyt ikää mittarissa 41v ja täytyy katsoa mitä laittaa suuhun, käyn lenkillä ja salilla, mutta paskan selän takia fyysinen suorituskyky on laskenut huomattavasti.

Vierailija
8/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä pääsee aika pitkälle, mutta laihat läskit erottaa kyllä jo 25v -->

Vierailija
9/9 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nuorista naisista, so. alle 25 vuotiaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi