Pelottaa, mikähän "kohtaus" tuo yöllinen oli..
Heräsin pari tuntia nukkumaan menon jälkeen jonkinlaiseen "tukalaan" oloon, hengitys kävi pinnallisemmaksi kuin normaalisti koska tuntui sellainen ihmeellinen "pistävän puristava" tunne tuossa rintojen alla. Sitä kesti n.10min ja sitten se vain häipyi, ei edes hiipunut vaan häipyi *naps*. Mies oli jo tilaamassa ambulanssia tai taksia, ei halunnut itse lähteä ajamaan juotuaan 4h aiemmin 1 ison pullollisen 8% siideriä.
Olen koko viikon ollut aikamoisessa flunssassa, alkoi kurkkukivulla ma-ti joka paheni ja oli varsin kovana ti-to ja napsin eri lääkkeitä siihen, sitä on edelleenkin mutta vähemmän. Oikeanpuoleinen korva on kipeän tuntuinen, varsinkin kun nielen niin kipeää tekee. En sitten tiedä voisko olla korvatulehdus vai onko tuo nielun kipu siihenkin syynä..räkää irtoaa jonkin verran, yskin jonkin verran, päätä särkenyt pari päivää aikalailla. Lääkkeet auttaa tai ei, vähän riippuu. Tänäaamuna irtosi ihan myrkynvihreätä ysköstä kun yskin, hyi hitto:/ Kuumetta ei ole mielestäni ollut.
Mietin tässä, että lähtisikö Peijakseen (jeeeeeee:/) vai voisko odotella ma-aamuun jolloin minulla on lääkäri muista syistä johtuen?! pelotti ja mietityttää vaan tuo viimeöinen "kohtaus"..kiva sekin että menee lääkärille muun syyn takia ja sitten valitettava tätä uutta asiaa ja oloa, tietty tässä voi tapahtua nopsa ihmeparantuminen ennen ma-aamua mutta ihan ventti olen vielä ainakin. Ja nuo kivut..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko pistävää kipua, kun hengität oikein syvään sisään?
Ei..en tiedä ei kyllä ihan normaaliltakaan tunnu mutta ei pistä eikä satu.
ap
Ja noista ysköksistä, inhaa mutta mainitsen silti eli eilen vai toissapäivänäkö se oli en muista niin irtosi useampia vaaleampia ysköksiä joissa oli hieman verta mukana.
ap
Soita päivystykseen. Kerro oireet. Kuuntele ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen Peijasta kuin ruttoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen Peijasta kuin ruttoa.
ap
Silti ajattelit mielummin mennä paikanpäälle kyselemään?
Onko paikalla ketään jolla ollut tujua ja sitkeää flunssaa nyt syys-lokakuussa? tällä hetkellä ääni on ihan piipitystä ja päätä särkee, taas. Ja tuo nielu...
ap
Soita päivystykseen. Jos on vertakin tullut. Voi olla esim. keuhkokuume, ei ainakaan normaalilta enää kuulosta. Tiedän itsekin miten inhottavaa päivystykseen on mennä, usein hoitajat todella töykeitä. Mutta ei kannata sen takia ottaa riskejä terveyden suhteen.
Tuntuuko pistävää kipua, kun hengität oikein syvään sisään?