Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen puhelin salainen?

Vierailija
14.10.2016 |

Mieheni ei halua, että kosken hänen puhelimeensa lainkaan. Jos hänen puhelimensa hälytys piippaa ja menen sammuttamaan sen, kun hän on jo keittössä aamukahvilla, hän voi suuttua siitäkin. Nykyään hänellä on puhelin mukana sängyssä, kun hän nukkuu.

Tämä tuntuu minusta erittäin omituiselta. Kun kysyn asiasta, hän suuttuu ja sanoo, että olen lapsellinen.

En jaksa häntä enää. Tätä on nyt jatkunut kaksi vuotta. Olisi pitänyt lähteä ajat sitten. On jotenkin vaikea luottaa ihmiseen, jolla on salailtavaa. On siis ollut muutakin kuin tuo puhelin.

Ylipäänsä se, että jos kysyn häneltä jotain, hän väittää, että minä aiheutan aina niin paljon ongelmia.

Ottaa päähän taas niin paljon, ettei tee mieli mennä nukkumaan. Olen nukkunutkin jo puoli vuotta sohvalla, kun mies räplää kännykkää sängyssä. Olemme sentään jo 30-vuotiaita...

Avioero ja uusi mies kehiin? Muutosta on kai turha odotella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että nyt kertoo että miksi puhelin on niin salainen että et saa ees hipasta sitä tai sitten oletat hänellä olevan salarakas jonka kanssa viestittelee ja otat eron. Jos ei suostu kertomaan ja suuttuu asiasta niin se on sama erota kun ei tollasta voi katsella. Puhelin on jokaisen henkilökohtanen asia eikä kenenkään tarvitse antaa kumppanin näpertää sitä mutta jo se että sammutat hälytyksen puhelimesta ja mies saa siitä suunnillee sydärin kertoo jo siitä että siellä on jotain mitä sinä et saa nähdä.

Vierailija
2/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se mies heräsi ja alkoi räplätä puhelintaan. Hän on minulle nyt hyvin vihainen, koska otin asian puheeksi. Selvä juttu. Nukkukoon sitten puhelimensa kanssa seuraavatkin puoli vuotta. Minä olen koittanut saada läheisyyttä usein ja olen sitä saanutkin ehkäpä puolen tunnin ajaksi. Kun mies on tyydytetty, alkaa taas kännykän räplääminen.

Ilmeisesti minä en ole hänen mielestään millään tavalla mielenkiintoinen tai seksikäs ihminen. Pahalta tämä tuntuu. Kun ei asiasta voi edes puhua ilman, että saan hirviön leiman otsaani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan oikeasti aikuinen, vai onko jäänyt keskenkasvuiseksi kolliksi? Parisuhteen se ainakin näyttää solmineen kännykkänsä kanssa. Heitä kierrätykseen ja pane uutta matoa koukkuun.

Vierailija
4/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei räplätä toisten puhelimia, yhdessä jo 30 v. 🙄

Henkilö joka siihen soittaa tavoittelee puhelimen omistajaa ei hänen puolisoaan.

Vierailija
5/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh taas. Tee niin kuin ehdotit, eli uutta miestä tilalle vaan. Miehellä onkin jo parempi.

Vierailija
6/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nelonen, toisen puhelinta ei vain mennä räpläämään. Yhdessä oltu 26 v, jos tämä on tarpeen tässä mainita. Samoin on toisen lompakko.