Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni haluaa seksiä joka päivä?

Vierailija
14.10.2016 |

Minulla on tästä jo aikaisempi aihe, mutta viime aikoina vaimoni on halunnut seksiä lähes joka päivä, vähintään kerran päivässä pitää saada. Aivan aluksi meillä oli seksiä vain kahdesti viikossa, sitten 4 kertaa, sitten 6-7 kertaa ja nyt oikeastaan joka päivä. Välillä päivässä voidaan rakastella 2-3 kertaa jos vaan aikaa on. Itselle riittää vähempikin kerta, mutta jos vaimoni haluaa niin sitten rakastellaan, kunhan hän vaan saa nauttia. Mikä saa naisen niin halukkaaksi? Vaimoni on tosin sanonut erääksi syyksi rakastavansa minua niin paljon.
Onko muita pariskuntia joilla vauhti sängyssä kasvaa?

Tossa on toi vanhempi aihe http://www.vauva.fi/keskustelu/2641059/vaimoni_haluaa_seksia_koko_ajan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Vaihdossa olisi tarjota haluton 25v nainen. Seksiä hän on halunnut viimeksi jouluna,jatkuvasta yrittämisestä huolimatta. Kaunis, älykäs, tiimalasivartaloinen, huolehtii ulkonäöstään, ei lapsia, ei tupakoi, alkoa vain harvoin juhlapäivinä, huumorintajuinen, miesporukassa osaa olla "yksi pojista", tekee hyvää ruokaa. N.155/48 Voin lähettää hänet esim. Matkahuollolla mikäli päädytään tekemään kaupat.

Vierailija
2/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit hyrrää ja rakkaudella on suuri merkitys. Olet onnekas mies kun olet noin hyvän naisen saanut itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla käy parempi tuuri kuin toisilla. Voimme kyllä vaihtaa vaimoja, jos kaipaat lepoa petipuuhissa. 

Vierailija
4/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Vaihdossa olisi tarjota haluton 25v nainen. Seksiä hän on halunnut viimeksi jouluna,jatkuvasta yrittämisestä huolimatta. Kaunis, älykäs, tiimalasivartaloinen, huolehtii ulkonäöstään, ei lapsia, ei tupakoi, alkoa vain harvoin juhlapäivinä, huumorintajuinen, miesporukassa osaa olla "yksi pojista", tekee hyvää ruokaa. N.155/48 Voin lähettää hänet esim. Matkahuollolla mikäli päädytään tekemään kaupat.

Ei kiitos, olen onnellinen vaimoni kanssa.

Ihme, että noilla kriteereillä varustettu nainen ei halua seksiä. :( Oma vaimoni on myös kurvikas tiimalasivartoloinen iloinen nainen.

AP

Vierailija
5/13 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla käy parempi tuuri kuin toisilla. Voimme kyllä vaihtaa vaimoja, jos kaipaat lepoa petipuuhissa. 

En varsinaisesti kaipaa lepoa, mutta vähempikin määrä olisi ihan kiva. Mutta aina kun vaimoni haluaa seksiä niin sehän sopii minulle mainiosti, haluan vaan että kultani nauttii. Hän on muutenkin niin ihana nainen, että seksi on vaan niin parasta hänen kanssaan. AP

Vierailija
6/13 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytätte?

Vierailija
7/13 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehkäisyä käytätte?

Ehkäisykapselia, sitä ennen oli E-pillerit.

AP

8/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin seksiä arkisin joka päivä,viikonloppuisin kahdesti päivä,25v ollaan oltu yhdessä ja nyt kiihkeämpää kuin koskaan!

Vierailija
9/13 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2995 kirjoitti:

Meilläkin seksiä arkisin joka päivä,viikonloppuisin kahdesti päivä,25v ollaan oltu yhdessä ja nyt kiihkeämpää kuin koskaan!

Onnea! Just asia meininkiä! Seksi on vain yksinkertaisesti niin kaunis asia niin halutaan sitä harrastaa vaimoni kanssa paljon.

ap

Vierailija
10/13 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Luulin jo että on minusta kyse :) ollaan miehen kanssa vajaa 40v pariskunta ja mulla tekee mieli kokoajan. Voisin tehdä useamman kerran päivässä mutta miestä ei kiinnosta. Olen urheilullinen 170/60 nainen ja viimeksi tänään sanoin miehelle että tajuaako kuinka hyvässä asemassa on että sillä on nainen joka haluaa? Netti täynnä miehiä joiden vaimo ei halua. Mutta kun ei vaan kiinnosta. Mistähän sitä löytäisi hyvän panokaverin salasuhteeseen? Pari seksitreffi ilmoitusta olen laittanut mutta ei sieltä kyllä mitään löydä :/

Vierailija
11/13 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä liikaa seksiä haluava vaimo on parempi kuin liian vähän seksiä harrastava. Joudut olemaan itse se osapuoli, joka stressaa ja joutuu pakosta harrastamaan seksiä. Toinen on kiinni sinussa, joten tuntuu kamalata päättääkään suhdetta. Jos liitossa ei ole seksiä, niin liitto on tavallaan helpompi lopettaa, koska toinen osapuoli ei ole selvästi kovinkaan kiinnostunut sinusta.

Vierailija
12/13 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi täällä olisi mukava raamikas, raitis, savuton terve kaikin puolin oleva luotettava mies salasuhteeseen kanssasi.

Vierailija
13/13 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tästä jo aikaisempi aihe, mutta viime aikoina vaimoni on halunnut seksiä lähes joka päivä, vähintään kerran päivässä pitää saada. Aivan aluksi meillä oli seksiä vain kahdesti viikossa, sitten 4 kertaa, sitten 6-7 kertaa ja nyt oikeastaan joka päivä. Välillä päivässä voidaan rakastella 2-3 kertaa jos vaan aikaa on. Itselle riittää vähempikin kerta, mutta jos vaimoni haluaa niin sitten rakastellaan, kunhan hän vaan saa nauttia. Mikä saa naisen niin halukkaaksi? Vaimoni on tosin sanonut erääksi syyksi rakastavansa minua niin paljon.

Onko muita pariskuntia joilla vauhti sängyssä kasvaa?

Meillä kävi vähän tuolla tavoin.  Vähintään 5 kertaa viikossa piti pystyä paneen. Naiseni oli tuolloin 49-vuotias. Sitten seuraavana vuonna koko touhu loppui kuin kanan  lento. Ei tehnyt mieli enää ollenkaan.  Kiukutteli vain ja oli v-mäinen. Hikeä pukasi alvariinsa. Tussu oli kuiva kuin korppu.

Johtopäätökseni oli, että ennen menopaussia vauhti saattaa kiihtyä odottamattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi