Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI OISKO LÄÄKÄRÄ PAIKALLA!!! TARVIN APUA OIKEASTI!!

Vierailija
14.10.2016 |

Kerron lyhyesti. Kärsin sairauden peloista eli pelkään erillaisia syöpiä itselläni.
Tätä on jatkunut jo 2.5v ja oon vasta 16v.
Mulla on aina yksi syöpä pelko kerrallaan ja dairaus aina välillä vaihtuu.
Nyt pelkään tällä hetkellä aivokasvainta.
Pelko alkoi viime syksynä siitä, kun rupesin pelkäämään että olen pedofiili.
Luin jutun, että joku mies oli muuttunut pedofiiliksi aivokasvaimen takia ja aloin pelätä, että mulla on aivokasvain.
Aloin saamaan muitakin oireita. Minua on
Mulla alkoi päivittäiset päänsäryt jotka jatkuvat yhä.
Viime marraskuusta on särkenyt lähes joka päivä päätä jossain kohtaa päivästä.

Särky on aika lievää ja tuntuu yleensä päälaella ja joskus samaan aikaan myös ohimolla ja silmän takaa.
Särky tuntuu pääsääntöisesti oikealla puolella, mutta myös välillä vasemmalla.

Joskus myös kun kovasti särkee on koko oikea puoli kipeä eli särky on oikealla puolella päälaella, oikealla ohimolla ja oikeassa silmässä.

Kuitenkin pääsääntöisesti säryt ovat epämääräisiä lieviä kipu tuntemuksia päälaen seudulla.

Niitä on tuntunut jo pitkään jokapäivä jossain kohtaa päivästä.
Niiden aikoja on vaikea määritellä sillä toisina päivinä kellon soidessa aamulla tunnen jo, että päätä särkee tai välillä herään yöllä vessaan ja huomaan, että päätä särkee vähän. Sitte on taas päiviä, että särky alkaa vasta päivän mittaa.

Minua pelottaa, että mulla on aivokasvain D:

Mulla on myös keinuttavaa huimausta ja näyttää välillä silmissä, että maailma keinuisi.

Myös nykysin kävellessä vinolla lattialla tuntuu, että näytän siltä, kuin olisi kännissä.
Välillä myös iltasin tuntuu, että näen jotenkin himmeämmin kaiken vaikka olisi valot päällä tai sitä voi verrata siihen ku tuut huoneesee ja pistät valot päälle niin hetken huoneessa valaistus näyttää oudolle mutta mulla on tuo jatkuvasti päällä..

Oon kova jännittää hartioita ja lääkärikin sanoi, ettei ihmettele yhtään jos mulla on pääkipuja kun istuin sieläkin jännittyneen näköisenä.
Luin jännitys päänsärystä, mutta mulla särky ei ole kuitenkaan puristavaa koko päässä tuntuvaa vaan epämääräistä toispuolisia päälaki kipuja (lieviä)

Sekä päänsärkyni tuntuu aina samalta jos olen nukkunut huonosti saman tuntuinen särky on kovempana mutta jos taas on nukuttu ihan ok niin samanlainen särky on lievempänä.

Pitäisikö pelätä aivokasvainta???
Olisiko mulla jo todella kovat kivut jos mulla olisi viime marraskuusta asti oireillut hoitamaton aivokasvain päänsärkynä?

Lääkärin mielestä ei ollut syytä epäillä aivokasvainta, mutta olisi voinut pistää magneetti kuvaan, että saadaa pelko pois mutta en uskaltanut mennä koska en jaksaisi sitä odotusta. Lääkärinkää mielestä siihen ei ollut aihetta mutta pelon pois saamiseksi ehdotti siis.
Oon myös käynnyt muista syistä neurologin perus tutkimuksissa tasasin väliajoin. Niissäkään ei ole ollut mitään mutta käynnit siellä loppuivat ja olen viimeksi käynyt siellä kesällä 2015. Silloinkaan ei ollut mitää niissä normi vastaanotolla tehtävissä kliinisissä tutkimuksissa vai mitä ne nyt on?
Pitäisikö mun pelätä aivokasvainta??
Oisko lääkäriä paikalla????

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pedofiili pelkokin paljastui turhaksi mutta sen jälkeen alkaneiden päänsärkyjen takia aivokasvainpelko jatkui.

Ap

Vierailija
2/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä kannattaa pelätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos pyytäisit lähetettä psykiatrille.

Vierailija
4/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysneuvontaan tauno! Ihan oikeesti nyt, vauvapalsta EI ole oikea paikka tälle.

Vierailija
5/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit ahdistuneisuushäiriöstä ja hypokondriasta eli luulotaudista.

Käynti oli maksuton, ole hyvä.

Vierailija
6/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea tekstiäsi kokonaan, mutta kannattaa mennä sinne magneettikuvaukseen.

Vierailija
7/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko oikeesti ammatiltaa lääkäriä paikalla?

-ap

Vierailija
8/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen psykiatrin vastaanotolla käyntiä, saat todennäköisesti lähetteen terapiaan

Vierailija
9/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntevalle psyk. sairaanhoitajalle, psykologille tai psykiatrille.

Vierailija
10/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit ahdistuneisuushäiriöstä ja hypokondriasta eli luulotaudista.

Käynti oli maksuton, ole hyvä.

Oletko terveysalan ammattilainen ? Tai lääkäri tms?

Vierailija
11/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole aivokasvainta, mutta apua tarvitset kyllä. Mene heti ensi maanantaina varaamaan aika kouluterkkarille. Kerro terkkarille sairauden peloistasi ja siitä, että päätäsi särkee päivittäin. Saat varmasti apua.

Ymmärrät varmasti itsekin kun mietit, että sinulla on pelkoja ja ahdistusta, jotka ilmenevät sairaudenpelkona. Onko sulla luotettavia läheisiä? Voitko puhua asiasta äidille tai isälle? Ensisijaisesti ohjeistaisin puhumaan jollekin luotetulle aikuiselle, mutta jos sellaista ei ole niin miksei myös hyvälle ystävälle.

Ennen muuta älä jää murehtimaan ja hautomaan asiaa yksin!

Vierailija
12/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä lääkäri olisikin, ei näitä juttuja tällä lailla diagnosoida. Mene hyvä ihminen lääkäriin ja käy siellä magneetissa jotta saat mielenrauhan. :) Kannattaa myös tutustua hypokondriaan ("luulosairaus") joka voi myös olla mahdollinen mikäli pelkäät usein vakavia sairauksia. Ota myös tuo lääkärin vastaanotolla puheeksi.

Vierailija
13/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti lääkäri ja oikeasti sitä mieltä, että olet neurootikko ja tarvitsisit todennäköisesti psykiatrista apua.

Aivokasvainta sinulla ei noilla oireilla ole eli pelkosi on turha. Mutta sitä on turha sinulle kertoa, pelkäät silti tai keksit jonkun uuden pelon. Tarvitset psykoterapiaa.

Vierailija
14/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle psykiatria. Se on myöskin lääkäri ja ymmärtää vielä sen päälle ihmisen mielenterveydestäkin enemmän.

Vierailija
15/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulit olevasi pedofiili?

Vierailija
16/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näkö tutkittu? Voisi selittää mm. sitä päänsärkyä.

Vierailija
17/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ota ensin kipulääkettä ja lihasrelaxantti pilleri älä ylitä annos ohjetta juo vettä .

Ota yhteyttä lähimpään terveyskeskukseen tai varaa aika yksityiseltä esim lääkäripalvelut tai mehiläinen tai joku vastaava.

Vierailija
18/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tämä. Oletko ehkä kirjoittanut juttusi notepädiin/tms? Sanasta sanaan identtinen aloitus kuin monta kertaa aikaisemmin. Ja joka kerta sinua neuvotaan menemään psykiatrille, mutta taidat sellaisella jo käydä, jos oikein muistan.

Vierailija
19/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bruksismi aiheuttaa päänsärkyä eli purenta tarkastamaan hammaslääkärille. 

Vierailija
20/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondrialta kuulostaa. Sanon siksi koska olen itsekin kärsinyt siitä ja kuulostat aivan minulta pahimpina hetkinäni. Hae keskusteluapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä