Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen oikeuksien puolesta olijat: oletteko lahjoittaneet Planille lapsiavioliittojen torjumiseksi?

Vierailija
14.10.2016 |

Lahjoittaa voit esim. täällä: https://plan.fi/lahjoita
Plan tekee tärkeää työtä tyttöjen aseman edistämiseksi. Tyttöjen päivä oli 11.10. ja aiheena mm. lapsiavioliitto ja tyttöjen ympärileikkaukset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se maksaa, eikä asia kiinnosta.

Vierailija
2/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa viihtyvät voivat perustaa tuolla myös oman keräyksen ja jakaa sitä kavereilleen tai FB-ryhmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOSPOTI POMILOI! Älkää nyt saatana eurojanne tuonne antako.

Vierailija
4/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, paljon tärkeämpää on öyhöttää kaljaa juoden netissä siitä, kuinka matut tulee tänne raiskaamaan kaikki meidän naiset ja tytöt ja sössönsöö. Ei paljon tyttöjen asema kiinnosta

Vierailija
5/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Unicefin kuukausilahjoittaja jo vuosia, mutta voisin tietysti ruveta myös Planin kuukausilahjoittajaksi.

Vierailija
6/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, paljon tärkeämpää on öyhöttää kaljaa juoden netissä siitä, kuinka matut tulee tänne raiskaamaan kaikki meidän naiset ja tytöt ja sössönsöö. Ei paljon tyttöjen asema kiinnosta

HJOSPOTI POMILOI! Älä helvetissä juo enempää kaljaa, jos sinulla on tuollainen ongelma, tuntuu ilman kaljaakin sinulla tuo mielikuvitus olevan vähän epävireessä! 

Vierailija
7/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Unicefin kuukausilahjoittaja jo vuosia, mutta voisin tietysti ruveta myös Planin kuukausilahjoittajaksi.

Kiitos sulle.

Vierailija
8/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lahjoitin Haitin tytöille ja naisille rahaa. Sen lisäksi lähti myös Syyrian lapsille rahaa.

Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja.

Vierailija
9/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Olen ennemmin huolissani poikieni pärjäämisestä tässä feminismin ja miesvihan täyttämässä yhteiskunnassa.

Vierailija
10/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK. Olen ennemmin huolissani poikieni pärjäämisestä tässä feminismin ja miesvihan täyttämässä yhteiskunnassa.

Juuh elikäs miehiin kohdistuva kritiikki on vakavampaa kuin 11-vuotiaan kuoleminen synnytykseen. Uli uli.

Vierailija
11/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole oikeasti kiinnostunut kuin itsensä paapomisesta. Muut pojat (joita kadehtii, kun niillä on kumminkin edes vähän enemmän flaksia) on vain tekosyy puhua itselle olennaisista aiheista. Oma ällöttävyys on aina muiden syy, mutta näitä herkkiksiä on nähty parisuhteessakin, eikä niiden luonne ole siitä sanottavammin komistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme