Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet inhovat toisen miehen tekemää lasta

Vierailija
14.10.2016 |

Tämä on tullut huomattua. Onko muut huomanneet saman?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään halua äitipuoleksi. 

Ennen minua nykyinen mieheni tapaili nuorta naista jolla oli jo 2 lasta joilla oli eri isät.

Mies kertoi että kiva nainen mutta mies ei halunnut isäpuoleksi ja kolmanneksi isäksi jonon jatkeeksi.

Suomi on vapaa maa.

Nyt omille lapsilleen mies on todella hyvä isä.

Vierailija
22/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa huviksesti termeillä "vihaan mieheni lapsia". Netti räjähtää tuloksista.

Mielenkiintoiset tulokset tosiaan:

"vihaan mieheni lapsia", 919 hakutulosta

"vihaan naiseni lapsia", 0 hakutulosta

"vihaan vaimoni lapsia", 0 hakutulosta

"vihaan puolisoni lapsia", 1 hakutulos

"vihaan exäni lapsia", 2 hakutulosta

Luulen, että toi "vihaan" on naisellinen tapa ilmaista asia. Miehet ei ensinnäkään nettiin kirjoittaisi aiheesta mitään, mutta jos kirjoittaisivat, niin tyyli olisi ennemminkin "vituttaa ämmän kakarat". Tosin noitakaan ei löytynyt yhtään hakutulosta, mutta siis varmaan jotain vähän vastaavaa vois löytyä, jos jaksaisi etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä menee kirjoitti:

Ei ihan kaikki mutta jotkut kyllä , joten on tämä osittain tottakin.

Lapsettomat miehet ehkä ei pidä siitä että naisella on mukuloita eikä lisää halua, mutta

Mies jolla on myös oma lapsi tai lapsia se asia ei niin paljon haittaa ja varsinkin jos se lapsiluku on jo täysi.

Kaikki on tietysti tapauskohtaisia.

Lapsettomat sinkku naiset on pääsääntöisesti vahvoilla ainakin alle 40 vuotiaat

Minun lähipiirini miehet inhoavat kirjoitustaidottomia ihmsiä, varsinkin naisia.

Vierailija
24/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen lapseen on helpompi kiintyä ja sen näköiseen joka voisi olla melkein kuin oma lapsi.

Vierailija
25/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa huviksesti termeillä "vihaan mieheni lapsia". Netti räjähtää tuloksista.

Mielenkiintoiset tulokset tosiaan:

"vihaan mieheni lapsia", 919 hakutulosta

"vihaan naiseni lapsia", 0 hakutulosta

"vihaan vaimoni lapsia", 0 hakutulosta

"vihaan puolisoni lapsia", 1 hakutulos

"vihaan exäni lapsia", 2 hakutulosta

Luulen, että toi "vihaan" on naisellinen tapa ilmaista asia. Miehet ei ensinnäkään nettiin kirjoittaisi aiheesta mitään, mutta jos kirjoittaisivat, niin tyyli olisi ennemminkin "vituttaa ämmän kakarat". Tosin noitakaan ei löytynyt yhtään hakutulosta, mutta siis varmaan jotain vähän vastaavaa vois löytyä, jos jaksaisi etsiä.

"Vihata" ei ole erityisesti naisten käyttämä sana, täällä palatallakin miehet käyttävät sitä enemmän.

Googlaa seuraavaksi "inhoan mieheni lasta" tai "en voi sietää miehen lasta". Samat tulokset.

Sw on se j6ttu, että biologiswsti miehen ei kannata inhota vieraita lapsia, kun elwtään lihmisen lionnollusessa ympäristössä eli moniavioisuudessa - joku niistä voi olla häben. Vastaavasti naisella ei ole koskaan epäselvyyttä siitä, mikä on oma ja mikä kilpaileva jälkeläinen.

On suunnattomasti yleisempää, että naiset eivät voi suetää miehen lapsia kuin päinvastoin. Siis sellainen vahva intensiivinen vastenmielisyyden tunne niitä kohtaan. Miehet useammin suhtautuvat aika neutraalin viileästi nsisen lapsia kohtaan eli eivät tunne mitään rakkautta tms, mutta ei ole aktiivista inhoakaan.

Vierailija
26/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-isä, jolla on kaksi kouluikäistä lasta. On suorastaan koomista, minkä myllerryksen tieto tästä saa naisessa aikaan. Oikeesti en muuta tee naisella kuin panen. Ei tulis mielenkään mitkään yhteenmuutot, koska tiedän naisten vihamielisyyden lapsiani kohtaan=en näe itselläni oikeutta tavoitella onneani lasteni kustannuksella. Lisäksi minusta on tullut niin hyvä kotihommissa, että vaikea nähdä naisesta mitään hyötyä tässä mielessä ja kun naisesta ei koe olevan mitään hyötyä arjen kannalta=poistaa se näköjään täysin halun yhteenmuutosta. Samaan aikaan se nainen pohtii/miettii/laskee, että voi, voi...joudunko siivoamaan/hoitamaan toiseen lapsia jne.....oikein kuulee kuinka laskukone naputtaa naisen pään sisällä....mikä on aika turhaa, koska luvassa on vain seksiä, jos sitäkään.

Mitä saadaan, kun mies täyttää täydellisesti naisen toiveet kyvykkyydessä kotitöihin ja lastenhoitoon? Paradoksaalisesti saadaan mies, jota ei enää pätkääkään kiinnosta kotileikit naisen kaa.

Vierailija
27/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kaikki maailman miehet vihaavat kaikkia maailman ihmisiä.

Vierailija
28/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies oli aiemmin yhdessä naisen kanssa, jolla oli lapsi, eikä halunnut olla missään tekemisissä tän lapsen kanssa, näki hänet vain ärsyttävänä haittana. Nyt kun hän on saanut oman lapsen, haluaa hän olla myös paremmissa väleissä tän ex-lapsipuolen kanssa. Jotenkin tullut lempeämpi suhtautuminen.

Vierailija
29/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haaveilen naisesta (tai miehestä), jolla olisi jo lapsia. Pieniä lapsia mieluiten. Mä en pysty saamaan biologisia lapsia itse. Olen myös sekavan uusperhekuvion lapsi, ja ehkä sen takia biologialla ei ole mulle merkitystä. Aikuisilla on lapsiin iso vaikutus, oli ne biologisesti sukua tai ei. Ihan hyvin voisin olla isä- tai isäpuoli lapsille, jotka on "jonkun toisen". Olisi suuri kunnia olla osa jonkun lapsuutta.

Vierailija
30/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh-isä, jolla on kaksi kouluikäistä lasta. On suorastaan koomista, minkä myllerryksen tieto tästä saa naisessa aikaan. Oikeesti en muuta tee naisella kuin panen. Ei tulis mielenkään mitkään yhteenmuutot, koska tiedän naisten vihamielisyyden lapsiani kohtaan=en näe itselläni oikeutta tavoitella onneani lasteni kustannuksella. Lisäksi minusta on tullut niin hyvä kotihommissa, että vaikea nähdä naisesta mitään hyötyä tässä mielessä ja kun naisesta ei koe olevan mitään hyötyä arjen kannalta=poistaa se näköjään täysin halun yhteenmuutosta. Samaan aikaan se nainen pohtii/miettii/laskee, että voi, voi...joudunko siivoamaan/hoitamaan toiseen lapsia jne.....oikein kuulee kuinka laskukone naputtaa naisen pään sisällä....mikä on aika turhaa, koska luvassa on vain seksiä, jos sitäkään.

Mitä saadaan, kun mies täyttää täydellisesti naisen toiveet kyvykkyydessä kotitöihin ja lastenhoitoon? Paradoksaalisesti saadaan mies, jota ei enää pätkääkään kiinnosta kotileikit naisen kaa.

Sinäpä olet harvinaisen yksinkertainen tapaus. Kuvitteletko, että yksikään nainen alkaa äitipuoleksi riemunkiljahdusten saattelemana? Ei. Kyllä tuollainen asema vaatii naiselta pohdiskelua ja priorisointia. Erittäin järkevää näiltä naisilta miettiä ovatko valmiita siihen tilanteeseen. Oletko myöskään miettinyt miten karsean kuvan parisuhteista ja naisista annat lapsillesi? Opetat heidät pienestä pitäen suhtautumaan naisiin katkeruudella ja epäluulolla. Hienoa!

Vierailija
31/31 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että osaat ja haluat laittaa lastesi tarpeet omiesi edelle. Asenteesi naisia kohtaan yleisesti on ikävä kyllä sitä tasoa - tunnut näkevän naiset yksiöllisten ihmisten sijaan vain jonain välineellisinä hyödykkeinä, joilta jonkinlaisen kaupankäynnin kautta voi saada seksiä eikä mitään muuta - , etten lainkaan ihmettele, miksi lastesi äiti on sinulle ex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän