Miehet inhovat toisen miehen tekemää lasta
Tämä on tullut huomattua. Onko muut huomanneet saman?
Kommentit (31)
Aijaa. Sulla vissiin käyny aika huono tuuri.
Hyi miten törkeästi sanottu. Ei todellakaan pidä milläänlailla aukottomasti paikkaansa.
ei ole vain mieskysymys. kyllä naisetkin vihaavat useinkin miehen entisiä lapsia.
Niinhän sä haluaisit uskoa ap...
Olisiko jo viimein aika hakea apua lapsuuden traumoihin?
Mun miehellä on vain yksi lapsi. Meinaako aloittaja, että hän inhoaa kaikkia muita maailman lapsia, koska ne on toisen miehen tekemiä?
No tiedoksi - ei inhoa.
Joo, minunkin mieheni vihasi niin paljon että adoptoi poikapuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä haluaisit uskoa ap...
Olisiko jo viimein aika hakea apua lapsuuden traumoihin?
Mulla oli ydinperhe.
Minusta taas miehet suhtautuu kivasti lapsiin. Alkavat helposti pelata vaikka jalkapalloa ja muutenkin tuntuvat nauttivan siitä, että saavat itsekin leikkiä.
Päinvastoin naiset inhoavat miehen lapsia ja mies tulee toimeen naisen lasten kansaa.
Maailmassa on paljon paha äitipuoli-satuja, ei yhtään päinvastaisia.
Biologinen syy: molemmat sukupuolet ovat moniavioisia oanneet ristiin rastiin. Mikä tahansa lapsi laumassa voi olla hänen omansa eli kannattaa suhtautua myönteisesti, jotta geenit leviävät. Nainen tietää tasan, mikä on hänen geneettinen lapsensa ja mikä ei ja vieraat pennut ovat kilpailijoita omalle pennulle.
Joo, mun oma isä vihas mua ja sitten vielä isäpuoli vihasi. Äiti halveksi, koska en ollut ''kova'', mutta miten äitin kasvattama lapsi voi olla kova?
T: Nice guy
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi adoptoi niin kukaan ei vihaa toisen miehen siittämiä lapsia?
Ei ihan kaikki mutta jotkut kyllä , joten on tämä osittain tottakin.
Lapsettomat miehet ehkä ei pidä siitä että naisella on mukuloita eikä lisää halua, mutta
Mies jolla on myös oma lapsi tai lapsia se asia ei niin paljon haittaa ja varsinkin jos se lapsiluku on jo täysi.
Kaikki on tietysti tapauskohtaisia.
Lapsettomat sinkku naiset on pääsääntöisesti vahvoilla ainakin alle 40 vuotiaat
Mun miesystävä tykkää kovasti mun lapsista ja työssäänkin se hoitaa toisten miesten lapsia. Mahtaako olla mies ollenkaan, mokoma epäsikiö?
Googlaa huviksesti termeillä "vihaan mieheni lapsia". Netti räjähtää tuloksista.
Kyllä jotkut miehet vihaavat ihan omiakin lapsiaan siinä missä vieraiden.
Minusta avauksen otsikon pitäisi olla "Itsestään epävarmat miehet inhovat toisen miehen tekemää lasta". en ole havainnut tuollaista ongelmaa normaalien miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa huviksesti termeillä "vihaan mieheni lapsia". Netti räjähtää tuloksista.
Huomaatko mitään eroa näiden kahden lauseen välillä:
Miehet inhoavat toisen miehen tekemää lasta.
Vihaan mieheni lapsia.
Oikea vastaus: Naiset kirjoittavat omista henkilökohtaisista asioistaan ja tunteistaan; "minä vihaan", "minä inhoan". Aloittaja kirjoittaa kaikkien maailman miesten puolesta.
Jos aloittaja inhoat naisystäväsi lasta, niin kirjoita minä-muodossa. Jos sinulla ei edes ole naisystävää tai hänellä ei ole lasta, niin miksi tuollainen asia ylipäänsä tuli mieleesi? Miksi et voinut tehdä asiallista avausta subjektiivisesta näkökulmasta tyyliin: "En usko, että voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia". Tosin edelleen jäisi jäljelle kysymys So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi adoptoi niin kukaan ei vihaa toisen miehen siittämiä lapsia?
Lue otsikko, siinä lukee miehet vihaa eli aikamoinen yleistys. Mulla oli kolme lasta entuudestaan, eipä tuo niitä vihaa. Isää ei yritä esittää kun vanhimmilla on oma isänsä.
Jotkut vihaa jotkut ei. Omista kavereistani kaksi on alkanut isäpuoleksi ja hyvin menee. Myös yksi exä oli valmis adoptoimaan exänsä lapsen.
No en kyllä ole. Voit puhua vain omasta ja kavereidesi puolesta.