Hiljainen, pyöreä tyttö ja äänessä oleva, hoikka poika
Oon 14-vuotias hiljainen tyttö ja oon jonkun verran pyöreä kasvoista ja kehosta. Tykkään meiän luokan pojasta, joka on kuin mun vastakohta: kuten otsikko kertoo, se on aika paljon äänesä tunneilla ja se on ihanan pitkä ja hoikka. Tuntuu että se pitää mua rumana ja läskinä (mitä en kyllä ihmettelis, koska piän itekki itteäni rumana ja läskinä). Onko mulla mitään mahdollisuuksia? Jos on niin mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (8)
Tuon ikäisten "suhteet" ei muutenkaan kestä, joten mitä välilä?
Mene juttelemaan sille! Minäkin on pieni ja pyöreä, tosin olen todella puhelias. Seurustelen pitkän ja hoikan pojan kanssa joten eipä tuo ulkonäköä katso!
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan oma ihana ittes!
❤️ Ei kaikki tykkää anorektikoista, usko pois!
Jaa, en tiennytkään että lihavasta seuraava aste on anorektikko, eikä välissä ole mitään. Hohhoijaa. Toiset eivät pidä lihavista ja toiset eivät pidä hoikista. Minkäs teet jos poika ei sinusta pidä. Aina ei saa sitä mitä haluaa. Parempi oppia se nyt.
Me ollaan mun miehen kanssa varmaan te isona. Edelleen olen vähän pyöreä, hiljainen ja lyhyt. Mies pitkä, hoikka ja äänekäs. Alettiin seurustella yläasteella 12-vuotta sitten :)
Tollasia me oltiin mieheni kanssa, kun tavattiin. Tosin pari vuotta vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta touhua, ettei voida kehua jotain tiettyä ihmistä halveeraamatta samalla muita. Kaikki, jotka eivät ole pyöreitä, eivät ole anorektikkoja. Tuo sinun ajatusmallisi on ihan yhtä typerä ja epäreilu kuin sellaisen ihmisen, joka haukkuu toisia ihmisiä läskeiksi.
AP: tietysti voi olla mahdollisuuksia! Ole vain oma itsesi ja mene vaan puhumaan sille pojalle. :)